مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان گفت: ۴۵ هکتار از اراضی تحت اختیار نیرو‌های مسلح طی امسال در استان تعیین تکلیف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت هفته منابع طبیعی و در آخرین روز از این هفته، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با حضور در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان ضمن دیدار و گفت و گو با رجبی زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری شمال استان کرمان از یگان حفاظت مستقر در این اداره دیدن کرد.

در ابتدای این نشست، رجبی زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری شمال استان کرمان با اشاره به اینکه در عرصه‌های منابع طبیعی در سطح استان کرمان شاهد حضور سود جویان و متصرفان اراضی ملی هستیم، گفت: خوشبختانه همواره با هوشیاری و آمادگی کامل نیرو‌های یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، جلوی سودجویان گرفته شده است.

او در بخش دیگری از سخنانش افزود: با توجه به تفاهم نامه فی مابین ستاد کل نیرو‌های مسلح و سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور مبنی بر تعیین تکلیف اراضی تحت اختیار کلیه نیرو‌های مسلح در استان، میزان ۴۵ هکتار از اراضی مذکور در سال جاری تعیین تکلیف شده است.


سردار ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان نیز با تبریک هفته منابع طبیعی گفت: نیروی انتظامی استان کرمان اعم از نیرو‌های یگان امداد و نیرو‌های یگان ویژه آمادگی کامل خود را در همراهی و پشتیبانی نیرو‌های یگان حفاظت در سراسر استان کرمان اعلام می‌دارد.

او به هفته درختکاری اشاره کرد و افزود: توجه به درختکاری و فضای سبز کار بسیار ارزشمندیست و در خصوص حفظ طبیعت به ویژه در استان‌های کویری مثل کرمان کاشت درخت از اهمیت بالایی برخوردار است.

ناظری تصریح کرد: خوشبختانه در استان کرمان شاهد حضور همراهان و همیاران طبیعت هستیم.

او به ارتقاء فرهنگ مردم در خصوص حفظ منابع، جنگل‌ها و مراتعی که وجود دارد، اشاره کرد و بیان داشت: مردم همواره با فرهنگ و شناخت بالا در حفظ منابع طبیعی همکاری داشته اند و قطعاً نقش نگهداری از منابع طبیعی را هم انجام خواهند داد.

سردار ناظری افزود: یگان حفاظت نیروی انتظامی مستقر در منابع طبیعی هوشیارانه به منظور حفظ منابع ارزشمند کشور و حفاظت و صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی تلاش می‌کند.

در پایان این بازدید سردار ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان به همراه رجبی زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری شمال استان کرمان در محوطه این اداره اقدام به کاشت درخت کردند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار