معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد خبر تعطیلی بازار بروجرد را تکذیب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد ضمن تکذیب خبر تعطیلی بازار بروجرد گفت: آرایشگاه ها، رستوران‌ها و مراکزی که فعالیت آن‌ها باعث تجمع شهروندان شود تعطیل شده است.

عبدالرحیم رحیمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای جلویگیری از شیوع ویروس کرونا، روزانه جلساتی برگزار و مصوبات این جلسه پیگیری می‌شود.

او بیان کرد: برخی از صنوف هستند که تعطیل بودن و یا نبودن آن‌ها اثری ندارد و از سویی خطر آن در پیشروی بیماری اثر گذار است که به ترتیب تعطیل می‌کنیم.

فرماندار بروجرد اظهار داشت: ابتدا اتوبوسرانی را که دارای تجمع بودن تعطیل کردیم و در این راستا تاکسی‌های سطح شهر به صورت زوج و فرد فعالیت می‌کنند که نظارت لازم بر فعالیت تاکسی‌ها صورت می‌گیرد و در صورت اقدامات غیر از این برخورد می‌شود.

رحیمی افزود: همچنین کلیه آرایشگاه‌ها تعطیل شده و کسی حق فعالیت ندارد و در صورت مشاهده برخورد می‌شود.

او از تعطیلی طلافروشی ها، خرید و فروش ضایعات دست دوم، کافی نت ها، رستوران ها، اماکن ورزشی مانند گیم نت‌ها خبر داد و گفت: جا‌هایی که تجمعات دارند تعطیل شده و هر گونه فعالیت مورد برخورد قرار می‌گیرد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: همه سوپر مارکت ها، قصابی ها، مرغ فروشی‌ها و کسانی که با عرضه مواد اولیه سر و کار دارند همچنان در بازار فعالیت می‌کنند و اقلام ضروری و مورد نیاز را در اختیار مردم قرار می‌دهند.

رحیمی گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید رعایت بهداشت را مد نظر داشته باشند و دستکش‌های یکبار مصرف در اختیار افرادی که وارد فروشگاه می‌شوند قرار دهند و فعالیت خود را ادامه دهند.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: شهروندان به هرگونه شایعه‌ای در دنیای مجازی توجه نکنند و تنها منبعی که حق ورود دارد فقط فرمانداری است.

رحیمی از شهروندان خواست هر گونه تخلفات خلاف مصوبات اعلام شده را اطلاع دهند تا رسیدگی شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار