مسئول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ۳ واحد قلیان سرا در دو روستای این شهرستان پلمب شد.

یوسف شریف زاده مسئول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با تشکیل گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، اماکن عمومی و بهداشت محیط، ۳ قلیانسرا که با وجود اعلام ممنوع بودن فعالیت، اقدام به بازکردن واحد‌های صنفی خود در شهر گوگ تپه و روستای یوسف کند کرده بودند، پلمب شدند.

او با بیان اینکه بیش از ۵۰ قلیان‌سرا در سطح مهاباد وجود دارد، ادامه داد: بقیه قلیان‌سرا‌ها به صورت خودجوش برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مغازه‌های خود را تعطیل کرده‌اند.

شریف زاده با اشاره به اینکه برخی از این واحد‌های صنفی علاوه بر اینکه تهدیدی واقعی برای بهداشت عمومی شهروندان می‌باشند، اضافه کرد: نظارت بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت تا اطلاع ثانوی بر صنف‌های که فعالیت آن‌ها طبق ابلاغیه قبلی محدود شده است، ادامه دارد.

مسئول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت قلیان سرا‌ها و موارد مشابه موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.