جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان به ریاست فرماندار تبریز برگزار شده و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موضوعاتی به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،بنابه درخواست اتاق اصناف در جهت حفظ سلامتی مردم و بازاریان از صبح فردا پنجشنبه تا آخر سال مجموعه بازار، خیابان‌های اطراف، پاساژ‌ها و مجتمع‌های خرید در سطح شهرضدعفونی و گند زدایی خواهد شد.

براین اساس، روز‌های پنجشنبه و جمعه بازار مسقف و خیابان‌های اطراف آن ضدعفونی می‌شود.

از روز پنجشنبه خدمات دهی اتوبوس‌های دولتی، بخش خصوصی و مسیر BRT از ساعت شش الی هشت صبح و از ساعت۱۲ الی ۱۴ خواهد بود و همچنین در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا اتوبوس‌های دولتی، بخش خصوصی و اتوبوس‌های BRT به صورت گسترده ضدعفونی خواهد شد.

از اول هفته آینده اجازه ورود به هسته مرکزی شهر به خودرو‌های حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس‌ها و مترو داده نخواهد شد و در سایر ایستگاه‌های سطح شهر توقف طولانی نخواهند داشت و خدمات دهی نیز محدود خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تبریز، همچنین از مردم تبریز درخواست شد تا در جهت پیشگیری از شیوع گسترده این ویروس در خانه بمانند، چراکه خانه، امن‌ترین محل برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بوده و رعایت بهداشت فردی راه قطع زنجیره ارتباطی کرونا ویروس است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Denmark
حمدالله علیپورفرد
۱۳:۴۰ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
با سلام و ارادت محضر پیشتازان جنگ کرونا، خواهشمند است در صورت امکان محله ها را هم ضد عفونی کنید.در محله ماچند روزیک روحانی هم دراثر ابتلا فوت کرده است.
-
ناشاس
۱۵:۲۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
باسلام :از تمامی دولتمردان خواهشمندم که تمام نقاط سواری حتی نقاط پیاده مبادی ورودی به استان آذربایجان شرقی وشهرستانهای مربوطه وحتی روستاها را به زودی تحت کنترل خود درآورد.