دستگاه قضایی فرانسه استرداد یک مهندس ایرانی به آمریکا را تایید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه‏، دستگاه قضایی فرانسه استرداد یک مهندس ایرانی به آمریکا را تایید کرده است.

این اقدام دستگاه قضایی فرانسه جهت رسیدگی به اتهامات ادعایی علیه «جلال روح‌الله نژاد» مهندس ایرانی‏ در خصوص نقض تحریم‌های آمریکا صورت گرفته است.

مهندس ۴۱ ساله ایرانی روز دوم فوریه (سیزدهم بهمن ماه سال گذشته) در حالی که از تهران و از طریق مسکو به فرودگاه «نیس» واقع در جنوب فرانسه رسیده بود، از سوی پلیس این کشور به بهانه وجود درخواست بازداشت از سوی مسئولان قضائی آمریکا بازداشت شد. آمریکا، او را به تلاش برای وارد کردن تجهیزاتی به ایران با نقض تحریم‌های آمریکا علیه تهران متهم کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
ایران چه کار کرد زمان جنگ مردم شعار میدادند موشک جواب موشک کشتی نفت کش ما را گرفتند کشتی نقت کش آنها را گرفتیم شهروند ایرانی را گرفتند شهروندشان را بگیریم همین از هز طریقی که شده و از هر کشوری که شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
این هم از دیپلماسی خنده .
اگر فرانسه دست از پا خطا کند ، چرا ما جواب مناسب نمی توانیم بدهیم ؟؟؟
چرا ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
حقوق بشر کجا رفته!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
حقوق بشر که بازیچه دست آمریکا است .
شما دلت رو به چه چیزهایی خوش کردی ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
حقوق بشر خودش یک سلاح در دست غربی هاست.هرکی با اونهاست میتواند هرکاری بکند وهرکی با اونها نیست کارهای خوب هم بکند ضد حقوق بشریست. نمونه واضح عربستان گاو شیرده اونهاست ومیتواند هرکاری بکند وحتی عضو کمسیون حقوق بشر سازمان ملل هم باشد . خنده دار نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!حقوق بشرغربی
آخرین اخبار