گوگل در بیلبوردهای تبلیغاتی خود از طراحی و قیمت پیکسل 4a پرده برداری کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همه ما اطلاع داریم که گوگل عاشق تبلیغ گوشی‌های جدید خود در مکان‌های زیادی در سطح شهر بوده و یکی از این مکان‌ها بیلبورد‌های بزرگ است که این شرکت بسیار به آن‌ها علاقه‌مند است. جدیدترین بیلبورد این شرکت به ما از قیمت پیکسل 4a خبر می‌دهد که با نسخه پیشین خود برابر است و این مسئله بسیاری از طرفداران این شرکت را خوشحال کرد. این بیلبورد حتی طراحی این گوشی را نیز نشان می‌دهد. اگر برای شما سوال است که چرا گوگل این کار را کرده باید بگوییم که حتی اگر این اتفاق نمی‌افتاد تاکنون اطلاعات بسیاری از این دستگاه منتشر شده است که تقریبا آن را به طور کامل برای ما شرح داده و مشخصاتش را گفته است.

بیلبوردهای گوگل از قیمت پیکسل 4a پرده برداشتند

اطلاعات به دست آمده از بیلبوردهای گوشی جدید پیکسل

قیمت این دستگاه که پیشتر نیز به آن اشاره داشتیم ۴۰۰ دلار است، دقیقا مثل گوشی 3a که مدل پیشین همین گوشی بود. البته چندین نسخه مختلف برای این گوشی در دسترس خواهد بود. این قیمت احتمال خیلی قوی برای نسخه 4G این دستگاه گوگل است. همچنین ما انتظار داریم دو نسخه 5G از گوشی جدید گوگل طراحی شود. در ویدئویی که دیروز از گوشی پیکسل 4a منتشر شده بود ما یک دستگاه 4G دیدیم که دارای تراشه‌های اسنپدراگون ۷۳۰ به عنوان پردازنده است و ما یک رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی همراه خواهد بود. این دستگاه از ۴/۶۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی 3a پیشرفت نسبتا خوبی داشته است.

بیلبوردهای گوگل از قیمت پیکسل 4a پرده برداشتند


بیشتر بخوانید: اولین رندرهای دیده شده از کانسپت گوشی کشویی TCL 


بیلبوردهای گوگل از قیمت پیکسل 4a پرده برداشتند

جدیدترین اطلاعات به دست آمده از پیکسل 4a

به هر حال این بیلبورد‌ها آمدند تا به واضح‌ترین روش ممکن از اطلاعات این دستگاه پرده برداری کنند. اگر شما درباره طراحی این دستگاه شک داشتید با وجود این بیبلورد‌ها به راحتی می‌توانید تمام بخش‌های گوشی جدید نسل پیکسل را ببینید. همانطور که در تصاویر مشخص است این گوشی دارای حفره درون صفحه نمایش برای دوربین سلفی است. همچنین در پشت خود دوربین یا حسگر اثر انگشت دارد. دو رنگ مختلف نیز برای پیکسل 4a در نظر گرفته شده است که خریداران می‌توانند بین آن‌ها یکی را انتخاب کنند. این دو رنگ مشکی و سفید است که در بیشتر گوشی‌های هوشمند نیز دیده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار