مسئول اجرایی مرکز خیران اصناف کرج گفت: ۵۰۰ گان به طور رایگان به دانشگاه علوم پزشکی تحویل و بین کادر درمانی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،عباس عاشری، مسئول اجرایی خیران اصناف کرج گفت: بیش از هزار و پانصد متر پارچه شمعی از یکی از کارخانه های البرز به منظور تهیه ۵۰۰ گان پزشکی چندبار مصرف خریداری شده تا این البسه به طور رایگان به دانشگاه علوم پزشکی تحویل و بین کادر درمانی توزیع شود.

او افزود: همچنین ۵۵۰۰ عدد ماسک و ۲۰۰۰ عدد دستکس نیز به صورت رایگان بین افسران نیروی انتظامی مستقر در خیابان به منظور جلوگیری پیشگیری از ابتلای این عزیزان به کرونا توزیع شد.

مسئول اجرایی خیران اصناف کرج گفت: دویست عدد لباس گان و ۱۰۰۰ لیتر ماده ضد عفونی کننده نیز به ارزش چهارصد و نود میلیون ریال توسط یکی از خیران به بیمارستان کوثر اهدا شد.

توسعه اقتصادی استان البرز، فراهم آوردن فرصت های شغلی برای جوانان تحصیلکرده ،رفع گرفتاری های مالی از خانواده اصناف و در موارد خاص دستگیری از نیازمندان از اهداف تاسیس مرکز نیکوکاری اصناف کرج بوده است.

مجمع خیران اصناف کرج با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در یاری رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه، ساخت ده واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی در مناطق زلزله زده این استان نیز نقش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/خ.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.