فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی مناطق روستایی این شهرستان با همت بسیجیان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پاسدار احسان کریم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: بسیجیان این شهرستان با حضور در مناطق روستایی نسبت به ضدعفونی و گندزدایی این مناطق برای جلوگیری از شیوع  ویروس کرونا اقدام کردند.

او اظهار داشت: این افراد در قالب گروه‌های مختلف به روستا‌های بخش الوار گرمسیری و مرکزی اعزام و بسیاری از منازل روستایی را نیز ضدعفونی نمودند.

پسدار کریم پور بیان کرد: همچنین با مشارکت سایر دستگاه‌های اداری شهرستان، بسیجیان نیز نسبت به گندزدایی و ضدعفونی مراکز پرجمعیت شهری اقدام کرده است و این همکاری ادامه دارد.

این مقام مسئول با اشاره به توزیع چندین هزار بروشور آگاهی بخشی به مردم ادامه داد: تعداد زیادی از بانوان بسیجی نیز اقدام به تولید ماسک‌های بهداشتی کرده که بین شهروندان و مراکز حساس توزیع می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بیان داشت: تا پایان شرایط کنونی، بسیجیان در کنار مردم خواهند بود و از هیچ تلاشی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دریغ نخواهند کرد.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد؛ این ویروس تاکنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.