رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از معافیت ١٠٠ درصد پرداخت اجاره اسفند و فروردین شهربازی‌های روباز داخل پارک‌های سنندج، خبر داد

معافیت ۲ ماهه شهربازی‌های در سنندجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شرمین شریفی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از معافیت ١٠٠ درصد پرداخت اجاره اسفند و فروردین شهربازی‌های روباز داخل پارک‌های سنندج، خبر داد و گفت: برای بوفه‌های داخل پارک‌ها ۲۰ درصد تخفیف و برای ورودی آبیدر نیز ٢٥ درصد تخفیف در ماه‌های اسفند و فروردین در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه کرونا ویروس خطر جدی است، افزود: مردم باید این بیماری را جدی بگیرند و با خودقرنطینه‌گی زمینه عبور از این بحران را فراهم سازند.

شریفی تصریح کرد: شیوع این ویروس مشکلات جدی برای برخی مشاغل ایجاد کرده است که توجه به این موضوع با هدف جلوگیری از استرس و التهاب جامعه ضروری است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج به برخی تمهیدات شهرداری سنندج در این راستا گریزی زد و گفت: این سازمان با هدف کمک به پیشگیری از کرونا ویروس و کاهش دغدغه تعدادی از بهره‌برداران از فضا‌های مختلف متعلق به خود تمهیداتی مختلفی اندیشده است.

او از معافیت ١٠٠ درصد پرداخت اجاره اسفند و فروردین شهربازی‌های روباز داخل پارک‌های سنندج، خبر داد و عنوان کرد: برای بوفه‌های داخل پارک‌ها ۲۰ درصد تخفیف و برای ورودی آبیدر نیز ٢٥ درصد تخفیف در ماه‌های اسفند و فروردین در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اذعان کرد: بوفه‌هایی که برای فروش و استعمال دخانیات و قلیان توسط مرکز بهداشت پلمپ شده‌اند ملزم به پرداخت اجاره بوده و موضوع به مراجع ذیصلاح ارجاع و پیگیری می‌شود.

او اعلام کرد: ۸ شهربازی و ۱۴ بوفه فعال در سطح شهر سنندج متعلق به این سازمان مشمول این تخفیفات می‌شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.