به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و افزایش ضریب ایمنی و سلامتی تاکسیرانان، وانت داران و ارباب رجوع، تمهیداتی از سوی سازمان تاکسیرانی اندیشیده شد که این اقدامات و تمهیدات، کاهش ۹۰ درصدی مراجعات به سازمان تاکسیرانی را در پی داشته است.
عرشیان افزود: برون سپاری، واگذاری امور به بخش خصوصی (دفاتر پیشخوان)، افزایش شعب دفاتر پیشخوان انجام امور تاکسیرانان و وانت داران از یک شعبه به ۳ شعبه، ارائه خدمات آنلاین، راه اندازی میز خدمت در مقابل درب ورودی سازمان، علاوه بر کاهش مراجعات به سازمان تاکسیرانی، موجب کاهش اتلاف وقت، کاهش مصرف سوخت و کاهش سفرهای غیرضروری درون شهری نیز شده است.
او خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات سازمان تاکسیرانی در این زمینه، بخشودگی هزینههای تمدید مجوز حوزه بار و مسافر به مدت دو ماه و بخشودگی شهریه تاکسیرانان خطی و شبکه تاکسی بیسیم ۱۳۳ است.
دیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: همچنین تا اطلاع ثانوی دورههای آموزشی تاکسیرانان به حالت تعویق درآمده است.
انتهای پیام/ک