ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با ویروس کرونا با حضور استاندار خراسان رضوی در استان تشکیل و آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی در جلسه‌ای با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران، رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان اقتصادی استان، تشکیل و آغاز به کار کرد.
 
علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حاشیه این جلسه گفت: از روز‌های ابتدایی شکل‌گیری ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان، کمیته تامین، توزیع و نظارت هم به موازات آن تشکیل شد و در این راستا بخش خصوصی و بنگاه‌های تولیدی همراهی خوبی در زمینه تولید محصولات ضدعفونی کننده و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشتند.

او ادامه داد: در جلسه امروز، ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی تشکیل و کلیات آن مورد بررسی قرار گرفت.

غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران نیز گفت: مقرر شد ستاد پشتیبانی مردمی برای مقابله با ویروس کرونا در استان تشکیل شود و فعالان اقتصادی در راستای کمک و حمایت از این ستاد نقش خود را ایفا کنند.

او ادامه داد: با توجه به تجربیات ستاد‌های پشتیبانی در زمان جنگ، در جبهه مقابله با ویروس کرونا هم تشکیل این ستاد می‌تواند در بسیج نیرو‌های مردمی برای غلبه بر شرایط موثر باشد.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.