ارتفاعات استان یزد بارانی می شود/ هوای سرد در راه است

مدیرکل هواشناسی استان یزد گفت: با ورود سامانه ناپایدار جوی به استان یزد، دمای هوای استان در هفته آینده با کاهش دو تا پنج درجه ای همراه خواهد بود.

ارتفاعات استان یزد بارانی می شود/ هوای سرد در راه استرضا برهانی مدیرکل هواشناسی استان یزد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، سامانه ناپایدار جوی از بعد از ظهر روز شنبه ۲۴ اسفندماه میهمان استان یزد می‌شود که در پی آن دمای هوا در روز‌های یکشنبه و دوشنبه با کاهش دو تا پنج درجه‌ای همراه خواهد بود.

او  با اشاره به اینکه این پدیده جوی ناپایدار بر بیشتر مناطق استان بویژه ارتفاعات شیرکوه اثر می‌گذارد، افزود: وزش باد نسبتا شدید با احتمال گرد و خاک و بارش باران در برخی نقاط به ویژه ارتفاعات از پیامد‌های این موج ناپایدار جوی است.

برهانی با بیان اینکه این سامانه تا عصر روز دوشنبه ۲۶ اسفندماه میهمان آسمان استان یزد است، تصریح کرد: به گلخانه داران توصیه می‌شود از استحکام سازه‌های گلخانه‌ها اطمینان حاصل و دمای داخل گلخانه را بین ۱۸ تا ۲۸ درجه سلسیوس تنظیم نمایند.

مدیرکل هواشناسی استان یزد در پایان اضافه کرد: گرمترین نقطه ۲۴ ساعت استان یزد بافق با بیشینه ۲۴ درجه و سرد‌ترین نقطه سبزدشت با کمینه منفی هفت درجه سلسیوس بوده است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.