رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: همراهی اصناف و بازاریان در سراسر استان جهت مبارزه با کرونا قابل تقدیر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سید حسین حسینی در پیامی از تجار، کسبه و بازاریان جهت پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد و گفت، اصناف در همه شرایط پیشقدم بوده اند.

او افزود: همکاری کسبه در جهت جلوگیری از گسترش و انتقال ویروس کرونا بسیار تاثیر گذار وموثر است و به دلیل اینکه سطح بازار و واحد‌های صنفی محل تجمع جمعیت بوده و درصورت نیاز این موضوع باید استمرار یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: هدف از اقدام برخی از اصناف و بازاریان استان بوشهر از تعطیلی واحد‌های صنفی و پاساژ‌ها عمل به مسئولیتی است که در قبال سلامتی جامعه دارند.

حسینی تصریح کرد: اصناف در همه شرایط از جمله کمک به مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله، فعالیت‌های خیر خواهانه و انساندوستانه و ... پیشگام بوده و در عمل این موضوع را به اثبات رسانده اند، و هم اکنون در سنگر دیگری یاریگر می‌باشند.

او گفت: مردم به هیچ عنوان نگران کالا‌های اساسی نباشند و ذخیره سازی به موقع کالا‌هایی همچون، گوشت مرغ، گوشت قرمز، میوه، شکر، برنج و ... در استان انجام شده و فروشگاه‌های منتخب توزیع را انجام خواهند داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از متصدیان فروشگاه‌هایی که کالا‌های اساسی و تاثیر گذار در سبد خانوار مردم را توزیع می‌کنند خواست تمامی اقدام‌های بهداشتی را به منظور جلوگیری ازویروس کرونا و حفظ سلامت مردم به طور دقیق رعایت کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.