فرماندار شهرستان بناب از تعطیلی بازار شهر بناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،امین امینیانفرماندار شهرستان بناب گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت مقابله با این بیماری مسری و خطرناک، بازار بناب فردا جمعه ۲۳ اسفندماه جاری به‌طور کامل تعطیل و عملیات گندزدایی و ضدعفونی در آن انجام خواهد شد.

او افزود: با همکاری مجمع امور صنفی و معتمدین بازار، اصناف و کسبه شهرستان کلیه بازار و اصناف شهر بناب (به استثنای قصابان، نانوایان و سوپر مارکت‌ها) به‌علت انجام عملیات ضدعفونی در دو نوبت صبح و عصر طی روز جمعه ۲۳ اسفندماه تعطیل است.

رفیعی افزود: عملیات سمپاشی و ضدعفونی بازار بناب جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری بسیجیان سپاه ناحیه بناب، شهرداری، اداره صنعت، معدن و تجارت و با نظارت مستقیم کارشناسان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان انجام خواهد شد.

اوضمن درخواست از مردم و تمام بازاریان برای همکاری‌های لازم اذعان کرد: جامعه ما مانند یک خانواده است و وقتی یک مشکل و بیماری در آن پیش می‌آید، به همکاری همه اعضای خانواده نیاز است. به همین خاطر از همه مردم خواستاریم که به دستورات بهداشتی اهمیت داده و رعایت کنند و دیگران را نیز به رعایت آن دعوت کنند.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب تأکید کرد: شهروندان با ماندن در خانه پزشکان، پرستاران و همه مدافعان سلامت را یاری کنند.

رفیعی یادآور شد: همه می‌دانیم که بهترین راه غلبه بر این بیماری قطع چرخه انتقال ویروس کروناست و باید حساسیت‌ها و خطرات را کاملا درک کنیم تا با همکاری و همدلی عمومی قبل از بزرگ شدن مشکلات آن‌ها را حل کنیم.

او تصریح کرد: اگر خدای ناکرده مردم و بازاریان محترم همکاری نکنند، آثار و تبعات آن برای عموم است و همه درگیر می‌شویم و در آینده ممکن است که مشکلات سختی داشته باشیم و وضعیت قرمز یا سخت‌تری اعلام شود و کار‌هایی که امروز می‌توانیم با اختیار ترک کنیم و بسیار تأثیرگذار است در آن زمان باید با اجبار این کار‌ها را انجام دهیم که متاسفانه تأثیر آن نیز قطعاً از اقدامات امروز کمتر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.