رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تردد در جاده‌های بین شهری استان کرمانشاه در محدود زمانی اول تا ۲۰ اسفند، ۲۰ درصد کاهش داشته است.

 جاده‌های بین شهری کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرهنگ محمد حیدری گفت:  پیش‌بینی ما این است که هم‌وطنان و هم‌استانی‌ها همچنان به توصیه‌ها و هشدارهای مسوُولان برای کاهش سفرهای غیرضروری ادامه دهند و روند کاهشی ترددهای جاده‌ای در روزهای آینده هم ادامه پیدا کند.

او به همه رانندگان کرمانشاهی توصیه کرد که سفرهای عادی را لغو کنند و حضور در جاده‌ها را به حداقل ممکن برسانند تا احتمال انتشار ویروس کرونا روز به روز کمتر شود.

به گفته سرهنگ حیدری، هم اکنون در ورودی های شهرهای استان، تیم‌های امدادی با کمک نیروهای پلیس در حال تب‌سنجی مسافران و شناسایی افراد مشکوک به کرونا هستند.

به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه "با وجود شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه و لزوم حضور در منزل برای پیشگیری از گسترش بیشتر این بیماری، متاسفانه ترددهای شهری کاهش محسوس و قابل ملاحظه‌ای نداشته است."

سرهنگ فضل‌الله شیری گفت: آنچه که اکنون اکثر خیابان‌های شهر کرمانشاه نشان می‌دهد حاکی از تردد عادی بسیاری از مردم به صورت سواره و پیاده است.

انتهای  پیام /ز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.