شرکت شیائومی روز گذشته اطلاعات کامل گوشی Redmi Note 9 Pro Max را اعلام کرد.

اطلاعات منتشر شده از گوشی Redmi Note 9 Pro Maxبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت شیائومی یکی از شرکت‌های محبوب چینی است که در سال‌های اخیر توانسته است به محبوبیت بسیار خوبی در بین کاربران دست پیدا کند. این شرکت به تازگی از گوشی جدید خود که Redmi Note 9 Pro Max نام دارد و قرار است با نمایشگر ۶.۶ اینچی وارد بازار شود، رونمایی کرده است. از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به وجود دوربین چهارگانه در پشت و یک دوربین سلفی در جلو که به صورت پابجی در نماشیگر قرار گرفته است، اشاره کرد.

در گوشی Redmi Note 9 Pro Max از پردازنده ۸ نانومتری Qualcomm Snapdragon 720G استفاده شده است و طبق اعلام سازنده، این گوشی در دومدل با حافظه ۸ یا ۶ گیگابایتی رم وارد بازار خواهد شد. همچنین این گوشی با دو حافظه داخلی ۱۲۸ و ۶۴ گیگابایتی استفاده خواهند کرد؛ دوربین پشتی این گوشی نیز به صورت چهارگانه طراحی شده است که هر چهار لنز درون یک مربع و در کنار یکدیگرقرار گرفته‌اند. دوربین اصلی گوشی Redmi Note 9 Pro Max از لنز ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که در کنار یک لنز ۸ ماپیکسلی واید می‌تواند تصاویر بسیار جذابی را برای کاربر به ثبت برساند.

اطلاعات منتشر شده از گوشی Redmi Note 9 Pro Max

از دیگر لنز‌های موجود در این گوشی می‌توان به یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک لنز عمیق ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین دوربین این گوشی از قابلیت عکس برداری RAW و تصویر برداری در شب نیز پشتیبانی خواهد کرد. برای دوربین سلفی این گوشی نیز از یک بنز ۳۲ مگاپیکسلی استفاده شده که تاکنون در هیچ کدام از اعضای خانواده Note شیائومی از این لنز برای دوربین سلفی استفاده نشده است.


بیشتر بخوانید: اولین رندرهای دیده شده از کانسپت گوشی کشویی TCL 


اطلاعات منتشر شده از گوشی Redmi Note 9 Pro Max

باتری استفاده در گوشی Redmi Note 9 Pro Max دارای ظرفیت ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعت است که برای شارژ از شارژری ۳۳ واتی استفاده خواهد کرد؛ همچنین این شارژر در جعبه گوشی وجود خواهد داشت و نیازی به تهیه جداگانه آن توسط کاربران نیست. فروش این گوشی قرار است از هند و در ۱۶ مارس آغاز شود؛ همچنین قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی حدود ۲۵۰ دلار خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار