رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد گفت: یک دستگاه تابلو پیام متغیر به منظور اطلاع رسانی در خصوص مراقبت های بهداشتی و پیشگیری از کرونا در بلوار جمهوری یزد نصب شد.

نصب تابلو پیام متغیر ویژه مراقبت های بهداشتی و پیشگیری از کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مجید بیکی رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد گفت: یک دستگاه تابلو پیام متغیر به منظور ارائه پیام های مرتبط با مراقبت های بهداشتی و پیشگیری از کرونا، در بلوار جمهوری یزد نصب شد.

بیکی افزود: در حال حاضر سه متن آموزش شهروندی؛ کرونا را شکست میدهیم، عملیات گسترده ضد عفونی معابر سطح شهر شروع شد و از تردد در معابر اصلی خودداری کنید، برای این تابلوها در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه این تابلو پیام متغیر با استفاده از قاب دروازه ای کامپوزیت و در ابعاد دو در پنج متر ساخته شده است، اظهارداشت: این تابلو قابلیت اتصال به سامانه های شهرداری و دریافت اطلاعات از وب سرویس های مختلف را دارد و در آینده ای نزدیک، اطلاعات و آمار سامانه های شهرداری به صورت آنلاین بر روی این نمایشگر، نمایش داده می شود.

رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد در پایان تصریح کرد: پس از ریشه کن شدن ویروس کرونا این تابلو به ارائه پیام های ترافیکی در راستای بالابردن فرهنگ عمومی ترافیک و اطلاع رسانی از طریق پیام های کوتاه متنی به منظور کاهش تخلفات رانندگی می پردازد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار