لژیونر فوتبال کشورمان گفت: تا سال ۲۰۲۱ با تیم السیلیه قرارداد دارم و به تعهدم پایند هستم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه السیلیه با رسانه قطری العرب درباره شرایطش در این باشگاه، باخت به شهرخودرو و دیدار‌های پیش روی تیمش به گفت و گو پرداخت.

انصاری فرد  در خصوص شکست‌های پیاپی تیمش برابر الدحیل و بازی پیش رو ۲ تیم اظهار داشت: ما در ۳ بازی قبلی برابر الدحیل نتیجه را واگذار کردیم، اما در هیچ یک از این بازی‌ها عملکرد بدی نداشتیم. اکنون باید حواسمان را جمع  کنیم تا در بازی پیش رو نتایج بازی‌های قبلی تکرار نشود. حریف ما یکی از بهترین تیم‌های قطر است که بازیکنان خوبی در اختیار دارد، اما این به معنای تسلیم بودن ما برابر الدحیل نیست. با تمام قدرتمان به مصاف الدحیل می‌رویم تا با پیروزی برابر این تیم به نیمه نهایی صعود کنیم.

  مهاجم السیلیه درباره نخستین فصل حضورش در این باشگاه و این که تا چه زمانی در این تیم می‌ماند گفت: بازی در السیلیه تجربه بسیار خوبی برای من بود. در ابتدای فصل همه چیز برای من تازگی داشت. همیشه وقتی از یک لیگ به لیگ دیگری می‌روید، کارتان کمی سخت‌تر می‌شود. وقتی به السیلیه آمدم تلاش کردم بازی به بازی با هم تیمی هایم هماهنگ‌تر شوم و به تیم کمک کنم. من تا سال ۲۰۲۱ با السیلیه قرارداد دارم و به تعهدم پایند هستم.


بیشتر بخوانید: سرمربی السیلیه: مصدومیت انصاری فرد ضربه بدی به ما زد


او در ادامه گفت: قبل از قبول پیشنهاد السیلیه، با برخی از بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ ستارگان مانند طارمی و رضائیان تماس گرفتم و هر ۲ آن‌ها به من گفتند این پیشنهاد را قبول کنم، زیرا معتقد بودند  لیگ ستارگان فضای خوبی دارد و تجربه خوبی برای من خواهد شد.

انصاری فرد در خصوص شکست تیمش برابر شهرخودرو در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و راه نیافتن به مرحله گروهی این رقابت‌ها گفت: این طبیعت فوتبال است. گاهی اوقات فکر نمی‌کنید که به این زودی از رقابت‌ها حذف شوید، اما این اتفاق برای شما می‌افتد. مقابل شهرخودرو بدشانس بودیم، به ویژه در ضربات پنالتی که پنالتی من هم خراب شد. با این وجود این شکست تجربه خوبی برای ما بود و باید از آن درس بگیریم.

لژیونر فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا السیلیه توانایی رسیدن به جمع ۴ تیم برتر لیگ ستارگان قطر در پایان فصل را دارد گفت: صد در صد همین طور است. تیم ما فصل گذشته هم جزو ۴ تیم نخست بود و جواز حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را هم کسب کرد. در این فصل هم تلاش می‌کنیم تا در پایان فصل در جمع ۴ تیم اول باشیم. تنها ۵ امتیاز با تیم چهارم فاصله داریم و این فاصله جبران شدنی است.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار