امام جمعه ریگان گفت:راه مبارزه وشکست ویروس کرونا آرام سازی جامعه و آگاه کردن مردم در پیشگیری ،کنترل و مهار ویروس کرونا است.

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان  امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: راه مبارزه و شکست ویروس کرونا آرام سازی جامعه و آگاه کردن مردم در پیشگیری و کنترل و مهار ویروس کرونا است.

او گفت: به دنبال تحت شعاع قرار گرفتن سلامت مردم  توفیق حضور در نماز جمعه را نداشتیم اما درخواست می‌کنم از کرونا نترسیم ،بی تفاوت هم نباشیم و آن را جدی بگیریم و احساس خطر کنیم و به تذکرات و توصیه‌های بهداشتی توجه و نکات بهداشتی را رعایت کنیم.

امام جمعه ریگان افزود: از مجالس جشن وعروسی تا پایان فروردین اجتناب و از برگزاری اجتماعات مخصوصا مجالس ترحیم برای اموات و همچنین حضور برسر قبور اموات به صورت گروهی پرهیز کنید.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی افزود:از مسافرت‌ها، و مهمانی‌های غیر ضروری و دید و بازدید‌های نوروزی پرهیز کنید و با یک تماس تلفنی هم می‌شود صله رحم بجا آورد و عرض تسلیت گفت.

او بیان داشت:طبق روایات و از لحاظ پزشکی ثابت شده که در نوشیدنی‌های حرام هیچ شفایی نیست پس به جهت سم زدایی بدن از نوشیدنی‌های الکلی و حرام، پرهیز شود زیرا تاثیری در پیشگیری از ویروس کرونا ندارند.

امام جمعه ریگان بیان داشت: اگر موارد مشکوکی یا علائم این ویروس را در خانواده خود مشاهده کردیم فورا به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کرده و از انتقال آن به دیگر اعضای خانواده یا جامعه جلوگیری نماییم و اگر مخفی کنیم ، باعث مرگ دیگران می شویم .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.