سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ خوزستانی دیگر به کرونا ویروس مبتلا شده اند، اما مورد فوتی ثبت نشده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در استان خوزستان به ثبت رسید که ۹ نفر آن‌ها در اهواز، ۵ مورد در آبادان و یک مورد در دزفول بوده است.

او با بیان اینکه مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در استان خوزستان ۱۷۳ نفر است، افزود: با تلاش مدافعان سلامت و کادر درمانی، طی مدت مذکور هیچکدام از مبتلایان فوت نکرده اند و تعداد قربانیان این ویروس در استان همچنان ۳۰ مورد است.

احسان پور اظهار داشت: با توجه به اوج گرفتن بروز بیماری در استان، تلاش کادر درمانی برای معالجه این بیماران افزایش یافته است و در حال حاضر ۶۴ بیمار در مراکز درمانی منتخب استان بستری هستند و اقدامات درمانی برای آن‌ها در حال انجام است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص بهبود یافتگان از این بیماری بیان کرد: تا کنون ۷۹ بیمار از این بیماری نجات یافته اند.

به گفته احسان پور، کلانشهر اهواز با ۹ بیمار جدید همچنان بالاترین آمار را در بین شهرستان‌های استان به خود اختصاص داد است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.