کاهش مسافران در تاکسی‌ها و ضد عفونی کردن وسایل نقلیه عمومی در ملایر

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: مسافران در تاکسی‌ها کاهش داده‌ی شوند و ضد عفونی کردن وسایل نقلیه عمومی در شهرستان ادامه دارد.

کاهش مسافران در تاکسی‌ها و ضد عفونی کردن وسایل نقلیه عمومی در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید‍ کتابی، معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس شهرستان گفت: تاکسی دارن ملایر تا زمان بهبودی اوضاع حد اکثر دو مسافر در صندلی‌های عقب تاکسی سوار می‌کنند.

او با تاکید بر اینکه ریشه کنی این بیماری نیاز به عزم جدی و همگانی دارد افزود: ما ورود خودرو‌ها با پلاک‌های غیر استانی را به شهرستان ممنوع کردیم و مراسم شب جمعه آخر سال را با محدودیت‌های ترافیکی کنترل کردیم.

کتابی بیان کرد: شیوع ویروس کرونا بسیار جدی است همشهریان عزیز، از سفر‌های غیر ضروری، درون شهری و برون شهری به شدت پرهیز کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان ملایر ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری و به دستور فرماندار ویژه شهرستان ملایر تمامی جلساتی که ضرورت نداشتند، لغو شد، ولی این ستاد به دلیل ضرورتی که در این زمان هست باید به طور منظم و مستمر برگزار شود.

کتابی گفت: بازدید‌های متعددی از نانوایی ها، مراکز تولیدی و مراکز عرضه خدمات شده است و تذکرات لازم برای رعایت بهداشت ارائه گردیده است.

او با تکذیب شایعه تعطیلی برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان افزود: به هیچ وجه این امر صحت ندارد و همه جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان درحال خدمات رسانی به مردم هستند.

کتابی گفت: تمامی مرخصی‌های مدیران، بخشداران و دهیاران تا زمانی که وضعیت به حالت عادی درآید لغو شده است و باید تمام امکانات و ظرفیت شهرستان نیز در اختیار ستاد قرار گیرد.

اوافزود: برخی از صنوف همانند طلافروشان به صورت خودجوش آمادگی تعطیلی تا پایان سال را داده اند.

کتابی گفت: صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان نیز پیشنهادات لازم برای کاهش ساعات کاری صنوف مختلف و یا تعطیلی برخی از صنوف که ضرورت ندارند را به دبیرخانه ستاد ارائه نمایند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه ملایر گفت: باید با همکاری و تعامل بیشتر، مکان‌هایی که تجمع افراد در آن‌ها صورت می‌گیرد را مدیریت کنیم تا زنجیره شیوع بیماری کرونا ویروس قطع شود.

سعید کتابی گفت:۵۰ درصد زمان تلویزیون شهری ملایر به موضوع اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص بیماری کرونا ویروس قرار داده شود و تمامی ادارات سطح شهرستان ملایر موظف هستند یک بنر با موضوعات اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و تاثیرگذار در زمینه بیماری کرونا ویروس در سطح شهرستان نصب نمایند.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.