شهردار ایرانشهر گفت: تمام امکانات و ظرفیت‌های شهرداری به صورت رایگان در اختیار کارگروه مقابله با ویروس کرونا این شهرستان قرار گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، نوراحمد درخوش شهردار ایرانشهر اظهار داشت:سلامت مردم و بهداشت محیط در اولویت کاری شهرداری قرار دارد و از همان ابتدا که انتشار ویروس کرونا اعلام رسمی شد نشست‌های متعددی با اعضای شورای شهر، شورای کارگری، خانه بهداشت کارگری، سازمان‌ها و ادارات زیر مجموعه شهرداری برگزارشده است.

او  افزود: در این نشست‌ها مصوبات موثر و خوبی داشتیم که در واقع علاوه‌بر تهیه ملزومات حفاظت فردی کارکنان شهرداری و تبلیغات محیطی از جمله تابلوهای تبلیغات شهری،۳۰ عدد بیلبورد و تلویزیون شهری به طور کامل و رایگان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی در راستای اطلاع رسانی به شهروندان قرار گرفت.

شهردار ایرانشهر گفت: بنرهایی با مضمون ویروس کرونا در نقاط مختلف شهر و اماکن پر تردد شهر نصب شده است.

وی بیان کرد: یکی از کارهای بسیار خوبی که در واقع مصوب شد و ما از ابتدای امر جزو دستگاه‌های پیشرو در این امر بودیم بحث ضد عفونی و گند زدایی سطح شهر بوده که با ۲دستگاه ماشین آتش‌نشانی ۲ دستگاه ماشین سبک و ۴ نفر به صورت کوله‌ای در ادارات و اماکن پر تردد، پمپ بنزین‌ها، رستوران‌ها ،خیابان‌ها و بوستان‌های سطح شهر انجام شده است.

درخوش اظهارداشت: انتظار می‌رود مردم بهداشت فردی را رعایت کنند و در خانه بمانند چرا که بهترین راه مبارزه با این بیماری است.

 ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار