فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۵۶ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در نقاط مختلف کرمانشاه و با تلاش مأموران پلیس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: طی ۴۸ ساعت اخیر مأموران انتظامی استان کرمانشاه در شهرهای مختلف طرح جمع آوری مواد محترقه غیرمجاز را در آستانه فرا رسیدن چهارشنبه پایان سال به مرحله اجرا درآوردند.

او ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح ۸۷ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان سرپل ذهاب و ۴۵ هزار عدد نیز در کرمانشاه کشف و جمع آوری شد.

سردار جاویدان بیان کرد: همچنین در این طرح ۱۳ هزار مواد محترقه غیرمجاز در سنقروکلیایی، ۶ هزار عدد در هرسین و ۵ هزار عدد نیز در شهرستان پاوه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مجموع کشفیات به ۱۵۶ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز می‌رسد، ارزش آنها را طبق نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

او با بیان اینکه برخورد با عرضه کنندگان مواد محترقه غیرمجاز در سطح استان توسط پلیس ادامه خواهد یافت، گفت: واحدهای صنفی متخلف پس از دریافت اخطار اول در صورت ادامه تخلف پلمب خواهند شد.

سردار جاویدان در پایان از والدین نیز خواست تا در روزهای پایانی سال بیشتر از قبل مراقب فرزندان خود باشند و اجازه ندهند به خاطر لحظه‌ای شادی زودگذر کام خود و دیگران را تلخ و حوادث ناگوار و غیرقابل جبرانی ایجاد کنند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.