معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در راستای هماهنگی با مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس، مرکز شماره گذاری و اعطای مرخصی خودرو‌های پلاک اروندی و تعویض و انتقال پلاک این خودرو‌ها تا اطلاع بعدی تعطیل است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سیدعلی موسوی معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: هموطنان و همشهریان به گمرگ جمهوری اسلامی، گمرگ منطقه آزاد اروند و مرکز شماره گذاری، مراجعه نکنند.

او افزود: تا پایان سال جاری ارائه خدمات مذکور متوقف است و از مردم  سایر مناطق استان هم تقاضا می کنیم به آبادان و خرمشهر برای این موضوع سفر نکنند.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از تعطیلی اداره کار و ثبت شرکت‌ها به دلیل ازدحام جمعیت تا اطلاع بعدی خبر داد و گفت: به کسانی که در اداره کار منطقه آزاد اروند دعاوی و یا از قبل تعیین وقت داشته‌اند از طریق پیامک اطلاع رسانی شده که تمام جلسات به سال آینده موکول خواهد شد.

موسوی افزود: همچنین از افرادی که تغییرات شرکت، افزایش سرمایه و یا خواهان ثبت شرکت جدید هستند تقاضا داریم در هفته آخر سال مراجعه نکرده و کار خود را به سال آینده موکول کنند.

بیش از ۴۵ هزار دستگاه خودروی پلاک اروندی در استان خوزستان تردد دارند.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس واقع شده که شامل آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.