جبران خسارت سیل در کرمان

استاندار کرمان گفت: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به موضوع ماده ۱۰ کشاورزی برای خسارات سیل اخیر به استان ابلاغ شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدجواد فدایی استاندار کرمان امروز در دهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال جاری گفت: خسارات ناشی از سیل باید در زمانی مشخص از طریق فرمانداران و در فرم و سایتی خاص درج شود که با بررسی کارشناسان مدیریت بحران اعتبارات لازم به این حوزه‌ها اختصاص می‌یابد.

او افزود: مبنای اختصاص اعتبارات در بحث خسارات ناشی از سیل و همچنین در تمامی برنامه ریزی ها، ارائه اطلاعات دقیق توسط مسئولان است لذا هیچگونه سوگیری در اختصاص این اعتبارات وجود ندارد.

فدایی با اشاره به اینکه سال مالی تا اعلام تاریخ جدید در کشور تعویق دارد تصریح کرد: دستگاه‌هایی که اعتبارات خود را جذب نکرده اند تا پایان فروردین سال ۹۹ برای جذب این اعتبارات اقدام کنند.

او افزود: عملکرد این شورا در سال ۹۸ در استان کرمان مطلوب است و با تحلیل عملکرد شورا در سال ۹۸ و بررسی تأثیر آن در حل مسائل استان، زمینه عملکرد بهتر شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان در سال ۹۹ فراهم می‌شود.

همچنین در این نشست توزیع شهرستانی جبران خسارت بهره برداری از معادن و صنایع معدنی؛ اعتبارات بازپرداخت فروش و واگذاری اموال منقول و غیر منقول دولتی؛ اعتبارات ماده ۱۰ بخش کشاورزی با موضوع جبران خسارات ناشی از سیل با اکثریت آرا به تصویب رسید.

انتها‌ی پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار