مدیر روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از ثبت نام ۷۰ نفر دانشجوی غیر ایرانی در سامانه جذب دانشجویان غیر ایرانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛بهروز ناصری مدیر روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام پس از راه اندازی مرکز جذب و هدایت دانشجویان غیر ایرانی با اطلاع رسانی‌هایی که انجام شد، توانستیم جذب دانشجویان غیر ایرانی را افزایش دهیم.

او با بیان این که در سامانه https://fstudent.iau.ir دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون حدود ۷۰ نفر دانشجوی غیر ایرانی ثبت نام کردیم اضافه کرد: اما از آن جایی که تعدادی از رشته‌ها در واحد خودمان موجود نیست بر اساس تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات فعلا حدود ۲۰ نفر دانشجویان در مقاطع ارشد و دکتری در ایلام مشغول به تحصیل هستند.

مدیر روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام عنوان کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده و بسته شدن مرز‌های کشور و قطع ارتباطات امیدوار هستیم که بعد از رفع بحران کرونا و بازگشت شرایط به حالت عادی تعداد دانشجویان بیشتری در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در ایلام جذب خواهد کنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.