رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از تعطیلی ناوگان حمل و نقل درون شهری استان یزد به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

محمد رضا شفیعی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، از تعطیلی ناوگان حمل و نقل درون شهری استان یزد خبر داد و گفت: بدلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتوبوسها و حمل و نقل عمومی شهر یزد از امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

او با اشاره به توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری استان، افزود: هفده دستگاه مینی بوس یورو پنج و کولردار با هزینه دویست و ۲۰ میلیون تومان تهیه و به ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیر‌های مختلف شهر اضافه شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری یزد تصریح کرد: فعالیت مینی بوس‌های جدید در مسیر‌های مختلف شهر از جمله خیرآباد، خیابان قیام، مهدی، سلمان فارسی، راه آهن مسافران  را در سال  ۹۹ نیز ادامه خواهد داشت .

شفیعی گفت: این اقدام به برای کاهش ترافیک شهری و سهولت دسترسی به حمل و نقل عمومی انجام شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
خیابان انقلاب هم فراموش نکنید مخصوصا بعد از چهاراه دولت آباد نا انتهای همین خیابان وبالعکس
واقعا چندتا ون اگر ساعت مقرر در ایستگاه باشند مردم اعتماد کنند که به موقع بکارشون می رسند حتما از وسایل عمومی استفاده میکنند.به شرط نظم واستمرار در ارائه سرویس