مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ کمبودی برای تامین گندم و آرد مورد نیاز مردم استان نداریم، گفت: تعطیلی نانوایی‌ها در برنامه نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ماشاالله ارویسی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه ذخایر گندم و آرد استان را در این روز‌های کرونایی پایان سال کافی عنوان کرد و گفت : هیچ کمبودی برای تامین نان مورد نیاز مردم استان وجود ندارد.

او با اشاره به تداوم خدمات رسانی واحد‌های خبازی در استان تحت هر شرایطی گفت : به هیچ عنوان تعطیلی نانوایی‌ها در برنامه نیست، مردم خیالشان راحت باشد.

ارویسی با اشاره به فعال بودن حدود ۲۲۰۰ واحد خبازی در سطح استان کرمانشاه، گفت: در ایام نوروز امسال هم مثل سال‌های گذشته روند خدمات رسانی واحد‌های خبازی بدون تعطیلی تداوم خواهد داشت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه آموزش‌های بهداشتی لازم هم توسط بهداشت و هم توسط اتحادیه خبازان به خبازی‌ها ارائه شده، گفت: به واحد‌های خبازی تاکید شده که حتما یک نفر فقط برای دریافت پول در واحد‌های خبازی حضور داشته باشد.

او افزود: همچنین به واحد‌های خبازی تاکید شده تا حد امکان از گرفتن پول از مردم برای خرید نان خودداری کرده و از دستگاه کارتخوان که آن هم خود مشتری‌ها کارت بکشند، برای دریافت پول نان استفاده کنند.

ارویسی گفت: ضمن اینکه خودشان نکات بهداشتی را در خرید نان رعایت کنند، مطالبه گری کرده و موارد لازم را برای رعایت بیشتر بهداشت به نانوایی‌ها تذکر دهند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.