استاندار کردستان بە صراحت گفت کە مصلحت مردم در بستە شدن اماکن سرپوشیدە و عمومی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا در جلسه ستاد مقابله با کرونا شرایط امروز استان و کشور را متفاوت با گذشته عنوان کرد و گفت: خواسته مردم جلوگیری از ایجاد هر نوع تجمع برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است و ما به این خواسته مردم باید عمل کنیم.

او افزود: ضروری است در سریعترین زمان ممکن اماکنی که امکان آلودگی زیادی دارند بسته شوند و از جمله این اماکن بازار سرپوشیده سنندج، دستفروشان، پاساژ‌های استان و تاناکورای سنندج و برخی دیگر از مکان‌های عمومی است.

مرادنیا همچنین از دیگر مکان‌های آلوده را جایگاه‌های سوخت ذکر کرد و اظهار داشت: سوخت گیری در این اماکن باید توسط اپراتور‌ها انجام شود و مردم حتی الامکان خود از سوخت گیری پرهیز کنند.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود بار دیگر به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد تا می‌توانند بخش‌ها و کارکنان غیر ضروری خود را کم کنند و اداراتی که کارکنانشان ناچار به حضور هستند شرایط بهداشتی و سلامت خود و مراجعین را در دستور کار قرار دهند.

مرادنیا با بیان اینکه هم اکنون ورودی شهر‌های استان توسط اکیپ‌های سلامت کنترل می‌شود گفت: ما با بهره‌گیری از هر امکانی باید تلاش کنیم تا تعداد ورودی‌ها به استان کم شود و در این راستا نیازمند همکاری نیرو‌ها هستیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.