حمیدرضا کشاورزیان گفت: ۲۴۹ فقره تسهیلات کارگشایی توسط کمیته امداد در سال جاری به افراد متقاضی پرداخت‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا کشاورزیان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان از پرداخت ۲۴۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی از سوی کمیته امداد دامغان خبر داد و گفت: ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی در بین افراد تحت پوشش و واجد شرایط پرداخت شد.

او بابیان اینکه در سال جاری ۲۵۳ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به میزان ۱۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به افراد واجد شرایط پرداخت شد، افزود: سایر پرداختی‌های کمیته امداد دامغان در بخش‌های مختلف در سال جاری ۴۷ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان از توزیع جهیزیه بین ۵۲ نفر از افراد واجد شرایط و تحت پوشش این اداره خبر داد و تأکید کرد: یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار برای تأمین این میزان جهیزیه هزینه شد.

کشاورزیان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان همچنین ۴۸۰ نفر دانش‌آموز و دانشجو را تحت پوشش دارد که در سال جاری برای این تعداد ۷۳۴ میلیون ریال اعتبار اختصاص و پرداخت کرد.

او از اختصاص اعتبار برای ۲۸۲ کودک سوءتغذیه با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در دامغان خبر داد و ابراز داشت: دو میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال اعتبار برای هزینه بیمه تأمین اجتماعی ۱۶۲ نفر از سرپرستان خانوار تحت پوشش پرداخت‌شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان از پرداخت یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال هزینه تعمیرات مسکن افراد تحت پوشش خبر داد و گفت: این نهاد دو هزار و ۱۵۶ خانوار شامل سه هزار و ۷۷۳ نفر تحت پوشش دارد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار