استاندار بوشهر گفت:مدیران دورکاری را جدی بگیرند و حداقل ۵۰ درصد نیروی کاری را کاهش دهند.

مدیران حداقل ۵۰ درصد نیروی انسانی کاهش دهندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر ظهر امروز در نشست ستاد استانی کرونا بیان کرد: مدیران اجرایی استان مکلفند برای جلوگیری از تجمع در محیط‌های کاری با هدف مقابله با بیماری کرونا ترتیبی اتخاذ کنند ۵۰ درصد نیروی کاری مجموعه‌های اداری از طریق دورکاری فعالیت کنند.

او افزود: با هدف مقابله با کرونا، مدیران استانی و شهرستانی تا اطلاع ثانوی حق خروج از استان را ندارند و انجام ماموریت های اداری خارج از استان هم ممنوع است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: افراد مشکوک باید با جدیت به محل قرنطینه منتقل شوند و امکانات موردنیاز تامین می‌شود.

گراوند با بیان اینکه کمبود اقلام در استان نداریم ادامه داد: جز سوپرمارکت، نانوایی و میوه‌فروش که ضروری است، سایر صنوف تعطیلی را ادامه دهند.

او تصریح کرد: نه تنها تردد از بیرون استان کم شود، باید در استان هم کنترل‌ها را جدی بگیریم همچنین جلسات غیرضروری ممنوع شود و اگر جلسه ای ضروری است، نکات بهداشتی رعایت شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: پلیس و بسیج با جدیت مسیرهای ورودی را کنترل می‌کنند و افرادبه بهانه دغدغه، خودسرانه به بستن مسیر‌ها یا مداخله در کار‌ها اقدام نکنند.

گراوند عنوان کرد: ۷۸ درصد از مبتلایان به کرونا در استان بوشهر، بوشهری‌هایی بودند که به استان‌های آلوده سفر کردند واین نشان می‌دهد که باید پویش در خانه بمانیم و سفر نکنیم را جدی بگیریم.

او گفت: موضوع تمدید استمهال بانکی واحد‌ها و اصناف باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد چرا که واحد‌های صنفی و تولیدی در بهترین زمان کسب و کار خود دچار چنین مشکلاتی شدند.

استاندار بوشهر بیان کرد: پویش فعالان اقتصادی استان بوشهر به عنوان یک طرح الگو در کشور مورد توجه بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.