رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: پنج دستگاه جمع آوری زباله های بیمارستانی مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، احمد خیری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: هم اکنون همکاران من با ۵ دستگاه ماشین آلات مخصوص جمع آوری پسماندهای بیمارستانی که مشخصا سه دستگاه آن اختصاص به جمع آوری پسماندهای عفونی دارد به صورت شبانه روزی در تلاش هستند که زباله ای بر زمین نماند.

او افزود: ما شاهد تعاملات خوبی بین سازمان مدیریت پسماند، دانشگاه علوم پزشکی به عنوان ناظر در جمع آوری پسماندها و همچنین بیمارستان‌ها هستیم و تلاش کرده ایم با افزایش ناوگان حمل و نقل پسماندها و زمان مراجعه به بیمارستانها به بهداشتی تر شدن محیط‌ آنها کمک کنیم.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت:سعی کرده ایم با توجه به این که حساسیت های زیادی روی پسماندهای بیماران کرونایی وجود دارد ساعات و روزهای مراجعه به بیمارستان ها را افزایش دهیم تا نگرانی از بابت انباشت زباله های عفونی وجود نداشته باشد. 

خیری افزود: همه پسماندهای جمع آوری شده به حلقه دره منتقل و در آنجا در لندفیل های مخصوص عفونی بصورت بهداشتی دفع می شوند. 

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بیان این که همکاران من در بخش جمع آوری پسماندهای از سربازان بهداشت و سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس هستند که خطرات زیادی آنها را تهدید می کند، گفت: از شهروندان عزیز خواهش می‌کنیم به جهت حفظ سلامتی خود و پاکبانان عزیز از ریختن زباله های خود همچون دستکش ها به روی زمین خودداری کنند و تا مساعد شدن شرایط حتما در خانه های خود باقی بمانند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.