رئیس اداره امور هماهنگی موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری کمیته امداد کمیته امداد خراسان رضوی گفت: مردم و نیکوکاران در ۱۱ ماهه امسال،بیش از ۱۱۶ میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری محلات کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید غلامی رئیس اداره امور هماهنگی موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری کمیته امداد خراسان رضوی گفت: مردم و نیکوکاران در ۱۱ ماهه امسال به صورت نقدی، اهدای کالا و ارائه خدمت ۱۱۶ میلیارد و ۲۳۱ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری محلات کمک کردند.

او راه اندازی مراکز نیکوکاری بر پایه مسجدمحوری را از سال ۹۲ در استان عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات از طریق این مراکز از پراکنده بودن کار جلوگیری و انسجام و هماهنگی برای رفع نیاز‌های محرومان را به دنبال دارد.

رئیس اداره امور هماهنگی موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری کمیته امداد کمیته امداد خراسان رضوی  با اشاره به فعال بودن حدود ۲۷۲ مرکز نیکوکاری در سطح استان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته‌شده از این تعداد ۱۰۰ مرکز در مشهد فعال و مشغول ارائه خدمت به محرومان است.

غلامی از همکاری بیش از ۱۰ هزار نیکوکار با مراکز نیکوکاری خبر داد و افزود: کمک نیکوکاران به صورت نقدی بیش از ۹ میلیارد و ۷۶۳ میلیون تومان واهدای کالا با ارزش ۵۸ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بوده که در اسرع وقت صرف امور محرومان و نیازمندان محله شده است همچنین با مشارکت خیران خدماتی با ارزش ۴۹ میلیارد و ۱۶۹ میلیون تومان به نیازمندان ارائه شد.

او تصریح کرد: ارائه خدماتی از قبیل خدمات پزشکی، سبد کالا، امور معیشتی، مسکن، درمان، اشتغال، فرهنگی و جهیزیه از جمله خدمات مراکز نیکوکاری است که علاوه بر کمک‌های نقدی و کالا در این مراکز به محرومان ارائه می‌شود.

انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.