رئیس شورای اسلامی تربت جام گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهرها، بخش‌ها و روستا‌های تربت جام، در پیشگیری از گسترش ویروس کرونا همراه خدمتگزاران بهداشت و درمان شهرستان، در کنار مردم هستند.

هاشم بهرامی نیا رئیس شورای اسلامی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: اعضای شورا‌های شهرها، بخش‌ها و روستا‌های تربت جام، به عنوان منتخبان و خادمان مردم، میدان دار مقابله با گسترش ویروس کرونا می‌باشند و با تشکیل ستاد‌های فرعی و جذب کمک‌های مردمی نسبت به گندزدایی و ضدعفونی کردن روستا‌ها و شهرها، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و درمانی و نیز توزیع بسته‌های مواد غذایی بین مستضعفان فعالیت می‌ کنند.

او به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی تربت جام، از فعالیت‌های جهادی و خالصانه مدیران، کارکنان، پزشکان، پرستاران و بهورزان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان تشکر و قدردانی کرد و ادامه داد: بی شک پیشگیری از گسترش ویروس کرونا مرهون زحمات میدانی ائمه محترم جمعه و جماعات، طلاب و روحانیون شیعه و سنی می‌باشد که در این روز‌های سخت با همراهی تشکل‌های دینی و هیئت امنای مساجد در خدمت مردم بوده و از زحمات جهادی ایشان تقدیر می کنیم.
 
رئیس شورای اسلامی تربت جام گفت: مجموعه فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان، به ویژه فرماندار و معاونین فرمانداری در خط مقدم مدیریت حرکت انقلابی پیشگیری از گسترش کرونا هستند.

بهرامی نیا افزود: بسیج و بسیجیان عزیز، سپاه، ارتش، نیرو‌های نظامی و انتظامی، که در تمام عرصه ها، طلایه دار خدمت به مردم و حضور در میدان‌های مختلف انقلاب اسلامی بوده اند در این روز‌های بحرانی، به نحو شایسته در کنار گروه‌های مردمی و جهادی و با همکاری داوطلبان دلسوز حلال احمر، به خدمت رسانی به مردم مشغول هستند.

او تصریح کرد: خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی نیز رسالت خود را به خوبی انجام می‌دهند و عمده وظیفه این عزیزان در این روزها، آگاه سازی مردم از نحوه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و نیز ایجاد فضایی آرام و بدون استرس بین مردم می‌باشد.

رئیس شورای اسلامی تربت جام ضمن تشکر از مردم به خاطر همکاری خوب با مسئولین در خصوص رفت و آمد‌های غیر ضروری در سطح جامعه گفت: همکاری اداره صمت و اصناف و بازاریان عزیز به خاطر تعطیلی مغازه‌های سطح شهر و روستا قابل تقدیر است، اما نکته‌ای که در این شرایط باید مدنظر قرار گیرد در روستا‌ها نیاز به تولید نان بیشتری برای مردم به منظور جلوگیری از عبور و مرور روستائیان به شهر، که لازم است با افزایش سهمیه آرد نانوایی‌های روستایی این مساله ضمن نظارت بیشتر، مدیریت شود.
 
بهرامی نیا افزود: باتوجه به اینکه درآمد‌های مردم در این شرایط کاهش و گا‌ها به صفر رسیده است از مسئولین بانک‌ها و موسسات اقتصادی شهرستان در خواست می‌شود در دریافت اقساط بانکی با مردم سخت گیری نکنند و کمال رافت اسلامی را مدنظر قرار دهند.

او ادامه داد: زحمات شهرداران، شهرداری‌ها و پرسنل آن ها، با حضور شبانه روزی و فعالیت همیشگی بر کسی پوشیده نیست و قدر دان زحمات شهرداری‌ها به ویژه شهرداری تربت جام هستیم.

رئیس شورای اسلامی تربت جام در پایان ضمن تقدیر از همه خادمان مردم در نهاد‌ها و دستگاه‌های اداری و گروه‌های خدمت رسان مردمی از مردم درخواست کرد که در منزل بمانیم و ضمن تضرع و توسل به درگاه خداوند و دعا برای از بین رفتن کرونا و شفای همه مریضان به ویژه مبتلایان به کرونا، از گسترش شیوع کرونای منحوس و نیز ایجاد خسارت‌های مالی و جانی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.