مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: در ۱۱ ماهه امسال یک هزار و ۲۵۷ میلیارد و ۵۴ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۱۵۰ ریال تسهیلات به مددجویان و اقشار آسیب پذیر استان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه اشاعه فرهنگ حسنه قرض الحسنه یکی از سیاست‌های صندوق قرض الحسنه امداد ولایت است، اظهار کرد: در ۱۱ ماهه امسال یک هزار و ۲۵۷ میلیارد و ۵۴ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۱۵۰ ریال تسهیلات به مددجویان و اقشار آسیب پذیر استان پرداخت شده است.

او ادامه داد: ۱۳ هزار و ۶۰۰ فقره وام کارگشایی به مبلغ ۶۰۹ میلیارد و ۶۰۸ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۱۵۰ ریال و یک هزار و ۸۹۵ فقره وام اشتغال‌زایی به مبلغ ۳۲۹ میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال به خانوار‌های تحت حمایت این نهاد در استان و متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس اضافه کرد: در ۱۱ ماهه امسال، از محل صندوق امداد ولایت استان، ۱۹ فقره جهیزیه نیز بوسیله خیران به ارزش ۹۵۰ میلیون ریال تامین و به خانواده‌های نیازمند اهدا شده است.

بذرافشان به نحوه افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت اشاره کرد و گفت: خیران می‌توانند با حضور در همه شعب صندوق امداد ولایت و دفاتر ادارات کمیته امداد، نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار