رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: تردد درون شهری در استان، با توجه به توصیه کارشناسان مبنی بر ماندن در خانه به منظور شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا، ۵۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ موسی بزرگی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت:کاهش تردد براساس ترافیک شهری سنجیده می‌شود و براساس گزارش‌ها تردد درون شهری در استان سمنان در این روز‌ها در مقایسه با سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته است.

او افزود: ماندن در خانه مهمترین راهکار در محافظت در برابر ابتلا به ویروس کرونا است و برهمین اساس توصیه اکید می‌شود شهروندان در خانه بمانند و از تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: تمام شهرستان‌های استان دارای مراکز معاینه فنی هستند که در شرایط فعلی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.

سرهنگ بزرگی اضافه کرد: مهلت معاینه فنی خودرو‌هایی که در اسفند به پایان می‌رسد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا پانزدهم اردیبهشت سال آینده تمدید شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: آزمون آیین‌نامه و آموزش رانندگی در سراسر استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شده و فقط آزمون عملی رانندگی در سراسر استان به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا به صورت انفرادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.