استاندار قزوین:

ضرورت بستر سازی افزایش مشارکت‌های خیران در مقابله با کرونا

استاندار قزوین بر ضرورت بستر سازی افزایش مشارکت‌های مردمی و خیران در زمینه پیشگیری و مقابله بیماری کرونا تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در جلسه هم اندیشی خیران استان برای کمک به پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا بر ضرورت بستر سازی افزایش مشارکت‌های مردمی و خیران در زمینه پیشگیری و مقابله با این بیماری تاکید کرد و گفت: فرهنگ خیر اندیشی و نیک اندیشی در امور خیریه بین مردم نهادینه شود.

جمالی پور افزود: بیماری کرونا ویروس مثل زلزله نیست که فقط یک استان یا شهری را درگیر کند و بیماری مسری است که نیاز به مراقبت جدی دارد.

او در ادامه اضافه کرد: برای مقابله با این ویروس همه پای کار بیایند و مشارکت گروه‌های جهادی، خیران و‌آحاد مردم برای ریشه کنی این بیماری ضروری است.

جمالی پور تاکید کرد: ارائه خدمات و مشارکت خیران بصورت متمرکز و پرهیز از پراکنده کاری تحت مدیریت و نظارت دانشگاه علوم پزشکی باشد.

استاندار قزوین به «پویش نذر سلامت» اشاره کرد و گفت: مشارکت عموم شهروندان و خیران در این نذر فرهنگی و در زمینه خدمات مورد نیاز مردم، توسط علوم پزشکی به صورت متمرکز ساماندهی شده است و همه در این خصوص همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

او افزود: در این رابطه چهره‌های ملی و استانی در حوزه‌های مختلف در این پویش خداپسندانه شرکت و شهروندان و آحاد مردم را به این امر خیر دعوت کنند.

استاندار یادآور شد: هرگونه اقدام پیشگیرانه بدون مشارکت آحاد مردم امکان‌پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار