آسمان خراسان رضوی بارانی می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد از امشب در خراسان رضوی آغاز می‌شود و تا پایان هفته ادامه دارد.

فریدون سنگچولی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: بارش‌های رگباری پراکنده همراه با رعد و برق از  امشب آغاز می‌شود و تا آخر هفته در اکثر نقاط این استان ادامه دارد، که بیشترین میزان بارش طی امروز تا فردا خواهد بود.

او ادامه داد: در این مدت میانگین دمای هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی تغییرات اندک خواهد داشت و روز دوشنبه دمای هوا در برخی مناطق این استان سه تا دودرجه کاهش یافته و از روز سه‌شنبه افزایش پیدا می‌کند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین در این مدت وزش باد در مناطق مختلف خراسان رضوی اندکی شدت خواهد یافت.

سنگچولی افزود: آسمان امروز و صبح فردا در خراسان رضوی صاف تا کمی ابری است و پدیده جوی قابل ملاحظه‌ای وجود ندارد.

او تصریح کرد: زاوه با کمینه دمای هوای ۵ درجه بالای صفر و سبزوار و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت قبل بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در فریمان با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده و نوسانات دمای مشهد ۱۲ تا ۲۳ درجه سانتی گراد بوده است.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.