مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری به ۷ سوال پرتکرار بازنشستگان درباره وام یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی پاسخ داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، وام یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی صندوق بازنشستگی کشوری به این صورت است که اعتبار تسهیلات رفاهی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از ۷ اسفند ۹۸ تا ۷ فروردین ۹۹ به مدت یک ماه برای بازنشستگان تحت پوشش این صندوق که مشمول شده باشند، بر روی کارت بانک صادرات آن‌ها شارژ می‌شود.

در مرحله نخست این طرح صرفا شامل بازنشستگانی است که خالص دریافتی آن‌ها پس از کسر تمامی بدهی‌ها حداقل از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بیشتر باشد. بازنشستگان متقاضی می‌توانند از روز چهارشنبه ۷ اسفندماه با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir از شرایط خود و اینکه مشمول طرح هستند یا خیر اطلاع یافته و هم زمان با استفاده از رمز این تسهیلات به جای رمز اصلی کارت بانکی، که همان شماره ۴ رقم آخر کدملی بازنشسته حقوق بگیر صندوق است.

در مرحله نخست طرح، اعتباری که در این ماه (اسفندماه ۹۸) جهت خرید کالا در کارت حقوقی بازنشستگان شارژ می‌شود طی یک ماه قابل استفاده است و اقساط آن نیز از فروردین ۹۹ در چهار قسط از حقوق بازنشستگی افراد کسر خواهد شد.

در مرحله دوم نیز، پس از بازپرداخت و تسویه کامل اقساط مرحله نخست، اعتبار یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی مجدداً در مرداد ۹۹ تامین می‌شود.

در صورتیکه میزان خرید فرد بالاتر از سقف تسهیلات باشد، مابه التفاوت باید توسط خود فرد به صورت نقدی یا از موجودی کارت حقوق بازنشستگی پرداخت شود و در صورتیکه میزان خرید کمتر از سقف تسهیلات باشد، مابه التفاوت آن سوخت شده و در زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات نیز تنها مجموع هزینه شده منظور و به همان میزان اقساط در نظر گرفته خواهد شد.

با توجه به اینکه اعتبار تسهیلات رفاهی بازنشستگان کشوری در کنار وجه نقدی فرد بازنشسته تحت پوشش نزد بانک صادرات تعریف می‌شود و متفاوت از حقوق بازنشستگی و دارایی مالی فرد است، بنابراین حتما برای بهره مندی از این تسهیلات باید ضمن انتخاب گزینه فروشگاهی در دستگاه کارت خوان، از رمز تسهیلات رفاهی طرح یاری یعنی ۴ رقم آخر کد ملی شخص بازنشسته کشوری یا همان دارنده کارت، استفاده شود.

زهرا زاده غلام مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، به چند سوال پر تکرار بازنشستگان کشوری درباره وام یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی خرید نوروزی پرداخت.

آیا تمام کارت‌های بازنشستگان شارژ شده است؟

زاده غلام در پاسخ به این سوال گفت: کارت‌های بازنشستگان مشمول وام یک میلیون ۲۰۰ هزار تومانی می‌شوند و کارت‌های آن‌ها شارژ شده است، ولی گویا کارت‌های برخی از بازنشستگان شارژ نشده است که به دلیل مغایرت اطلاعات است و درصدد رفع آن هستیم؛ لذا به بازنشستگان توصیه می‌کنیم قبل از خرید حتما موجودی کارت خود را چک نمایند. مشکل اکثر کسانی که کارتشان شارژ نشده حل شده است.

همه بازنشسته‌ها مشمول این وام خرید می‌شوند؟

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: افراد با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی و لینک طرح یاری می‌توانند متوجه شوند که مشمول هستند یا خیر و علاوه بر این این افراد باید دریافتی آن‌ها از یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان بالاتر باشد و اینکه وظیفه بگیران تک ورثه همسر با همین شرایط می‌توانند از این تسهیلات اعتباری برخوردار شوند.

این طرح شامل بازنشسته‌های تامین اجتماعی هم می‌شود؟

زاده غلام گفت: خیر این طرح فقط برای بازنشته‌های کشوری است و شامل بازنشسته‌های تامین اجتماعی نمی‌شود.

پرداخت ماهی ۴۰۰ هزار تومان قسط برای بازنشسته‌ها زیاد است تدبیری در جهت کاهش آن وجود ندارد؟

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: این انتقاد وارد است، ولی کارت اعتباری بنا به اصرار بازنشسته‌ها بوده است و به عنوان یک قدم اولیه ارائه این تسهیلات خوب است. بازنشسته‌ها از این طرح ناراضی نیستند و جدا از این طرح وام ۷ میلیونی نیز به بازنشسته‌ها تعلق می‌گیرد و این وام یک میلیون ۲۰۰ هزار تومانی در چهار قسط ۴۰۰ هزار تومانی از حقوق بازنشسته‌ها کم می‌شود. دلیل این ۴ قسطه بودن این است که این کارت در سال ۳ مرتبه هر مرتبه ۱ میلیون ۲۰۰ هزار تومان شارژ شود.

اولین قسط این وام چه زمانی از حساب بازنشستگان کم می‌شود؟

زاده غلام گفت: از ۷ اسفند تا ۷ فروردین می‌توانند خرید کنند و آخر فروردین اولین قسط از حقوق آن‌ها بر اساس میزان استفاده کم می‌شود. ممکن است یک نفر فقط ۲۰۰ هزار تومان خرید کرده باشد که در این صورت ماهی ۵۰ هزار تومان از حساب آن‌ها کم می‌شود. مجددا آخر تیر ماه کارت‌های آن‌ها یک میلیون ۲۰۰ شارژ می‌شود و یک ماه فرصت خرید دارند و باز به همین شکل یک بار دیگر نیز در سال ۹۹ این کارت‌های شارژ می‌شود. این اقدام یک خدمت جدید است و شاید بتوان سایر خدمات را نیز روی کارت بانکی این بازنشسته‌ها تعریف شود.

امکان اینکه فروشگاه‌های طرف قرارداد متنوع‌تر شود وجود دارد؟

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در پاسخ به این سوال گفت: به این مسئله خیلی فکر کرده ایم و طبیعتا وقتی کاری شروع می‌شود باید از جایی شروع کرد و قطعا تنوع فروشگاه‌های ارائه دهنده رخ خواهد داد. البته ارزیابی از فروشگاه‌ها نیز صورت خواهد گرفت و از آن‌ها هم استفاده خواهیم کرد.

آیا تاریخ اعتبار خرید این کارت با توجه به شیوع کرونا وجود دارد؟

زاده غلام افزود: اگر بخواهیم این کار را بکنیم شارژ سه باره این کارت در سال به مشکل می‌خورد و تاکنون برنامه‌ای برای تمدید خرید از این کارت وجود ندارد. بازنشسته می‌تواند از این کارت استفاده کند و یا استفاده نکنند و هیچ اتفاقی در صورت استفاده نکردن نمی‌افتد.

دانستنی های جالب، مفید و عجیب از سراسر جهان در سرویس وبگردی

در روز‌های کرونایی چگونه به زیارت اهل قبور برویم؟

جزئیات قتل پسر ۳ ساله به دست پدر

خیال مردم راحت؛ فروشگاه‌ها باز هستند

به این پیامک اصلا توجه نکنید

پاسخ به ۷ سوال پرتکرار بازنشستگان درباره وام یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی

گوشی خود را به سرعت باد بدون برق شارژ کنید!

زن جوان: به خاطر رودربایستی با مرد غریبه آشیانه ام ویران شد و آبرویم بر باد رفت

راهنمای جامع انتخاب و خرید لپ‌تاپ + نکات کلیدی

سیمپسون‌ها و یک جنجال جدید/ ابتلای بازیگر معروف به کرونا هم در پرونده انیمیشن پیشگو بود! + عکس

روایاتی عجیب درباره محک مدعیان همراهی با منجی عالم / از ماجرای سربریدن بزغاله تا آهنگری که سند دیدار با امام زمان (عج) را با بخشش امضا کرد!

چگونه دروغ‌گویی یک فرد را از چشمانش تشخیص دهیم؟

با گیاهان دارویی و خواص آنها بیشتر آشنا شوید

ارتباط مصرف گردو با روند پیری در خانم‌ها

مرگ تنها زرافه سفید ماده دنیا در کنیا +عکس

فوتبالیست‌هایی که دستگیر شدند؛ از مارادونا تا رونالدینیو + تصاویر

اینگونه بر آلزایمر غلبه کنید

قهوه با کیفیت را اینگونه بشناسید

حقایقی تکان‌دهنده از پرونده زنان قاتل سریالی + تصاویر

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۷:۰۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
چرا بابت یک میلیون ودویست ، ۴ قسط ۴۰۰ تومانی کم میشه؟ اینکه میشه یک میلیون وششصد.
یعنی برا یک میلیون ودویست دارین ۴۰۰ تومان اضافه میگیریم.با بهره چند درصد حساب کردین؟
چطور از پول بازنشسته دارین اختلاس میکنین.؟
کمی وجدان داشته باشین
Iran (Islamic Republic of)
یک شهروند
۱۳:۳۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
لطفا حقوق ها را واریز کنید ما در این وضعیت به پول احتیاج داریم به دادباز نشسته ها برسید
Iran (Islamic Republic of)
یک شهروند
۱۳:۲۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
با سلام کاش میشد این وام اصلا سود نداشت یا بلاعوض بود باور کنید ما وام رامواد شوینده وروغن خریدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام _آقای نوبخت به آنهایی که ۲۶ اسفند هنوزحقوق بازنشستگان را نداده اند اما از ۱ ماه پیش دام ۱۲۰۰۰۰۰
راباسود ۳۴ درصدی مهیا کردید.شما رحم ندارید سرگردنه نشستید در۴ قسط ۴۰۰۰۰۰ تومان سود میبرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
ایا این وام سود هم دارد و اگر دارد چند درصد است؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید حسمی
۰۷:۰۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
باتوجه به اینکه تسهیلات ۱۲۰۰۰۰۰تومانی باسود۴درصد.مبلغ قسط ماهی ۴۰۰درسه ماه زیادنیست یعنی ۴۰۰سود؛چه خبره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
حقوق بازنشسته نصف حقوق شاعلان همطراز است مبلغی حدود ۱۰۰تا۲۰۰توسط ناجا بعنوان همسان سازی اضافه میشود اما ۱۰درصد افزایش سنواتی که باید براساس تورم وابلاغ دولت اضافه شود اون اضافه نمیشود بازنشستگان قول شرف میدهند اقساط راه ماه پرداخت نمایند حسن نیت دارن لااقل مردانگی کنند اندازه یک وام دریافتی داماد آقای شریعتمداری به بازنشسته پرداخت شود یک میلیون پانصد بخورد توی سر دولتمردان درسته اکثربازنشتگان کلاه سرشان وعصادستشان است اما می‌دانند درکشورچی میگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
گرفتاری کم داشتیم این چهار صد تومان هم اضافه شد اقلا شما بهره نگیریم این چه کمکیه که به نظرتون کردین بازم ماهانه ۳۰۰ تومان بکنید از دفعه بعد دیگه نمیخواهیم موندم آخه چرا ۳۳درصد صحبت از چهار درصد بود خودتون جای ما بذارین بخدا خسته شدیم یه فکر اساسی برا باز نشسته ای بیچاره بکنید
Bulgaria
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
خواهشن به همه بازنشستگان اعم اجتماعی وکشوری وام بدهید بانک مرکزی بودجه دارد بانک آینده هم میتوانید ازاین بانک‌ها استفاده کرد
Bulgaria
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
خواهشن به همه بازنشستگان اعم اجتماعی وکشوری وام بدهید بانک مرکزی بودجه دارد بانک آینده هم میتوانید ازاین بانک‌ها استفاده کرد
Bulgaria
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
خواهشن به همه بازنشستگان اعم اجتماعی وکشوری وام بدهید بانک مرکزی بودجه دارد بانک آینده هم میتوانید ازاین بانک‌ها استفاده کرد
Iran (Islamic Republic of)
جانبازجنگ تحیلی وخدمت گزار خانواده ایثار گران در زمان جنگ
۰۱:۴۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
با 1200هزار تومان چی وساعلی میشود خریدایا خالص دریافتی حقوق مرا ملاحظه کر ده اند ؟ ! نه بخدا چیزی ته ش نمیماند بنظرم در دی دوانمی کند بله برا فروشگاهها خوب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
با 1200هزار تومان چی وساعلی میشود خریدایا خالص دریافتی حقوق مرا ملاحظه کر ده اند ؟ ! نه بخدا چیزی ته ش نمیماند بنظرم در دی دوانمی کند بله برا فروشگاهها خوب است
France
amin
۰۱:۳۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
اشتباه گفته قراره در چهار قسط 300 هزار تومانی کم شود اتفاقا" خوبه من که رفتم خیلی از خرید های شب عیدمو انجام دادم دو درصد کارمزد داره این یک کار خوب و مثبت است که امید است توسعه پیدا کند و معایب آن برطرف شود
United States of America
رضاقربانزاده
۰۱:۱۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
بابا حقوق ما رو که حق ماست بدید . فردا ۲۶ خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
اگر واقعاً میخواهید برای رفاه بازنشستگان کاری بکنید ، حق ندارید مکان مشخصی برای خرید آدرس بدین ، وقتی جاهایی را مشخص میکنید برای خرید ، یعنی برای بعضی‌ها نفع و سودی هست ، و اگر نیست چرا اجازه نمی‌دهیم از هر کجا که دلمون خواست خرید کنیم ، شما کارت شارژ کنید محل خریدش با خودمون ،در غیر اینصورت شک و شبهه توش هست ،
Canada
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
چراازاین وامهاومزایا برای تامین اجتماعی نیست واقعاظلم بزرگی درحق کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شده این عدالتیه
Germany
ناشناس
۰۰:۵۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام اغلب باز نشسته ها حتی از دریافت یارانه معیشتی محروم شدند در صورت که دریافتی کمتر از یک و سیصد داشت حالا سازمان برنامه بودجه جناب نوبخت که هیچ گونه خبری از زندگی رنج آور بازنشسته ندارد با اینگونه بازیها می خواهد به اصطلاح شان بازنشتگان ارج بدهد این به ارزونی خودتان
Canada
ناشناس
۰۰:۵۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
چرابرای بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ وقت هیچ وامی وهیچ مزایایی نداریدواقعاعدالت توکاردولت نیست
Iran (Islamic Republic of)
عبدالکریم خسروی
۰۰:۳۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
اکثر بازنشستگان ازاین طرح ناراضیند
اینکه سرکار .... عنوان مینمایند.به پیشنهاد بازنشستگان برنامه ریزی شده امکان نداره !
1200000هزار تومان پول توجیبی روزانه
آقازاده ها هم حساب نمیشه متاسفم زیرمجموعه ای راهدایت میکنید که مخارجشان راباوضیعت
گرانی فعلی این مقدار درنظر میگیرید . تاحدودی اعتباربازپرداخت بازنشستگان را باتوجه به حقوق دریافتی درست تشخیص دادید.تاریخ وگذرزمان پاسخ شما راخواهدداد.چنانچه بازنشسته شدید همچنین وضعیتی راوجدانا میپذیرید. چهارقسط چهارصدتومانی میشود 1600000
تومان مبلغ چهارصدتومان باقیمانده سود سه ماهه محسوب میگردد.
لطفا نمک به زخم مان نپاشید
باتوجه به شیوع ویروس کرونا وشرایط سنی
ما بازنشستگان نگران نباشید از شر عده ای درآینده نزدیک خلاص خواهید شد ومابقی آرزوی مرگ زودرس (موفق باشید)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
چرا همین حداقل کمک هاشامل بازنشستگان تامین اجتماعی نمیشود ؟؟؟؟؟
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
یک میلیون و دویست هزار تومان.....
یخچال
تلویزیون
لباسشویی
...
کدومو بخرم....
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۰۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
هرچی میخوای بخر، قسطی و هر سه ماه یکبار همینقدر شارژ میشی. ضمنا تو چیکار کردی که یهو همه وسایل خونه رو لازم داری مجدد بخری بازنشسته محترم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
همه شو بخر همه شو بخر
Iran (Islamic Republic of)
H
۰۰:۲۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
همشو بخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
همشو بخر
خخخخخخخخخ
France
amin
۰۱:۲۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
همشو بخر حالشو ببر
Iran (Islamic Republic of)
یک بازنشسته
۲۱:۳۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
آقا انصافا بازهم یک تسهیلاتی است . دستشان درد نکند . ممنونیم . یک پیشنهاد هم دارم . کاش شش ماهه می شد و دوبار در سال ، و هر بار دو میلیون اعتبار خرید می شد . و هر قسط سیصدو پنجاه تومن .
Iran (Islamic Republic of)
عظیم
۲۱:۰۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام،من مانده حقوقم ۵۰۰هزارتومان است،اینقدر؛وام،بیمه تکمیلی،بیمه خودرو‌ووووکم میشود وبا۵س عائله چیزی تهش نمی ماند،بهتره حقوقها رواضافه کنید.این وام هم دردی دوا نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
شما فکر نکردید بازنشسته های عزیز با این خبر مسرت بخش خدای نکرده سکته می کنن؟واقعا که خیلی بی ملاحظه هستید....
یک میلیوووووووون و دویییییییست هزااااااار تومن....
کاش من هم یک بازنشسته بودم تا از این وام کلان استفاده می کردم...
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته کشوری
۱۹:۰۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
با سلام
باشگاه خبر نگاران لطفا پیگیری و اطلاع رسانی کنید چرا 1200000تومن میشه 4 قسط 400000تومنی یعنی 1600000
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
نه آها ۴قسط ۳۰۰ تومنیه داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
حقوق بازنشستگان کی میدن وام نمی خوایم اون از فروشگاه رفاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
50درصدرااضافه کنیدمثل کارمتدان
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۸:۱۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
شاغلين درسال ذو بار در سأل حقوق دارة درحدود بين بك ميليون تأ ذو ميليون حلا أو شاكاركرده بك ميليون وأم خريد
Iran (Islamic Republic of)
حسن نیکروز
۱۷:۵۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
ایا این وا م شامل بازنشتگان لشکری می شود
Iran (Islamic Republic of)
علی آتش خوئی
۱۷:۲۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
من درحالت اعسار هستم و احتیاج به سمعک دارم بنه بر این درخواست این وام را دارم
Iran (Islamic Republic of)
ق . ا
۱۷:۲۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
با سلام و تشکر . اگر کسی این وام یک میلیون دویست تومان را نخواهد باید چکار کند که بحسابش واریز نشود . استدعا دارد در صورت امکان با ایمیل جواب را ارسال فرمائید . متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۰۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
به بخشنامه های قبلی مراجعه کنیدماهی۳۰۱هزارتومان در۴ماه اعلام شده چقدرتغییردرتصمیمات دارید
Iran (Islamic Republic of)
کتایون
۱۴:۵۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام این وام خرید به خاطراقساط بدردنمیخوره لطفااین وام کروناراشامل بازنشستگان فرهنگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
مرصاد
۱۳:۲۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
بجای این کارهای نمایشی ؛ حقوق بازنشستگان رو که قرار بود تا 20 اسفند واریز کنن و هنوز ندادن ، بهشون بدن !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
این تسهیلات قراربود با2درصدکامزد داده شود ولی باچهارقسط 400هزار تومان میشود 1600000تومان یعنی باسود 33درصد این طرح همیاری است یانزول دادن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
عامووو.
سیصدتومنیه نه چهارصد.
Germany
بازنشسته کشوری
۱۳:۲۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
ما حداقل بكيران بازنشسته كشوري توان برداخت وام نداريم شما حقوقمان را زياد كنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
با سلام این چه حکایتی که یک میلیون دویست بدند قسط ماهی 400 هزار کم کنم باز پر داخت 16000000این همه سود برا3ماه. 4000000سد چخبره این کمک خخواستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
ماهی ۳۰۰ هزار کم میکنن
Iran (Islamic Republic of)
Sm
۱۳:۱۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام چرا حقوق اسفندرو واریز نمیکنن بازنشستگان کشوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
کسانیکه این تصمیمات را میگیرند ، کوتوله‌های فکری هستند !!!
بروند بجای این کار ، حقوق بازنشستگان را پرداخت کنند !!!!!
الان که 25 اسفند ماه است هنوز از حقوق ها خبری نیست !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خيلي بدبختين خيلي
France
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
واقعا مسئولین ما خجالتو حیارو قورت دادند شرفو قی کردن .اخه 1200000تومن چاربسته صابونو دو کیلو گوشت نمیدن .اونم شد وام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
شما گوشت چندی میخری که ۱۲۰۰۰۰۰ از چول دوکیلوش بیشتره باسوات؟
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۰۱:۴۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
آخه بیچاره خواب پول حقوق مان تامصرف مگر سود میدن و به حقالجلسه و هزار کوفت دیگه مدن خانواده اشان تو کشورهای خارجی - حساب باز کردی تعیین اعتبار میشی میتو آنی تا سقف اعتبار بداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
عیدی رو ک حق مستمری بگیرانه وام کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
اگه کسی کارت صادرات نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
مصوبه مجلس همسان سازی را اجرا کنند حقمان را بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام مسعولین محترم حقوق من یک میلیون وپانصد است من سه تا بچه دارم ومستاجر هستم وماهی پانصد قصد وام می دهم الان نمی توانم قصدچهارصد هزار تومانی را هم بدهم