رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها گفت: اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین اقدامات پیش روی مجموعه دانشگاه هاست.

اجرای اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین گام پیش روی مجموعه دانشگاه هاستمصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در موضوع عملکرد دانشگاه‌ها در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: گام دوم انقلاب از هفت محور اصلی تشکیل شده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها موضوع اقتصادی و توصیه‌هایی به جوانان برای حل مشکلات اقتصادی و قوی‌تر کردن پایه‌های آن است.

او ادامه داد: امروز مشکلات و فشار‌های زیادی ناشی از تحریم آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به کشور و مردم ایران وارد شده و با توجه به این مشکلات، نگاه به بیانیه گام دوم و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین اقدامات پیش روست.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها گفت: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی مستلزم تکیه بر توانمندی‌های داخل، باورها، استعداد‌ها و دانش و داشته‌های قوی است تا حرکت قدرتمندی به سمت جلو داشته باشیم.

رستمی تاکید کرد: امروز برای مجموعه دانشگاه‌های کشور موضوع استخراج سیاست‌ها و مسیر‌هایی که منجر به عملیاتی شدن گام دوم می شود بسیار حائز اهمیت است؛ در همین راستا حوزه‌های هم اندیشی اساتید و مجموعه تشکل‌های دانشجویی بسیار جدی وارد شدند.

او در پایان با اشاره به تدوین کتاب‌های درسی مبتنی بر تبیین گام دوم انقلاب تصریح کرد: این بیانیه عصاره تجربیات رهبر انقلاب به عنوان شخصیتی با تجربه و مسلط در حل مسائل و توانمند در حل مشکلات است که بر مسیر چهل ساله جوانان تاکید دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
واقعا که
چشماتونو باز کنین ببینین به چیا بودجه میدین
دانشگاه ها دیگه توان کار تحقیقی و پژوهشی رو ندارن مواد همه گرون شده
دیگه با چی مقاومت کنیم
همین کارا رو کردین وگرنه یکم بودجه بیشتری میدادین الان دانشمندان ایرانی درمان کرونا را پیدا کرده بودند
آخرین اخبار