با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان عامل زورگیری‌های سریالی از رانندگان خودرو‌های سنگین در شهر زاهدان دستگیر شد.

سردار "محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پی گزارش چند فقره زورگیری از راننده خودرو‌های سنگین در ورودی‌های شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی اظهارات تعدادی از مالباختگان مشخص شد سارقان با یک دستگاه موتورسیکلت به بهانه‌های مختلف نزدیک و با تهدید چاقو اقدام به زورگیری وجوه نقد و تلفن همراه و دیگر وسایل ارزشمند آن‌ها می‌کردند.

سردار قنبری بیان داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی دقیق اظهارات مالباختگان و بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت‌ها گشت‌های هدفمندی را با کلانتری‌های سطح شهر زاهدان و یگان امداد آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه یکی از تیم‌های پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در یکی از مناطق آسیب پذیر ۲ جوان موتور سوار را در حال زورگیری از راننده یک دستگاه تریلی مشاهده و بلافاصله وارد عمل شدند.

او عنوان کرد: سارقان با مشاهده خودرو پلیس به سمت باغ‌های اطراف متواری شدند که با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان پلیس پس از لحظاتی فرار آن‌ها دستگیر و در بازرسی از آن‌ها ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه و یک تیغه چاقوی بزرگ به همراه غلاف کشف کردند.

سردار قنبری گفت: پس از انتقال متهمان به مقر انتظامی مشخص شد یکی از آنان که به ماهی معروف است از سارقان سابقه دار و تحت تعقیب می‌باشد که متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۱۶ فقره زورگیری از رانندگان خودرو‌های سنگین در ورودی‌های شهر زاهدان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و همدستان آن‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: دستگیری ، زورگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار