مدیر شهرداری منطقه ۵ اهواز گفت: جدول گذاری خیابان‌های شهرک پیام با جدیت پیگیری و پایان یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیامک قضاوی زاده مدیر منطقه گفت: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان است و با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی منطقه، شهرداری با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح منطقه و همچنین زیباسازی فضاهای محیطی و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات جدول گذاری معابر را در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار داد.

او افزود: در ادامه فرآیند اجرای فعالیت های عمرانی در سطح منطقه و ارائه خدمات با هدف ارتقاء سطح کیفی معابر و افزایش خدمات رسانی به شهروندان طبق برنامه ریزی های صورت گرفته عملیات جدولگذاری خیابان های شهرک پیام در زمانی کوتاه به پایان رسید.

قضاوی زاده هدف از اجرای پروژه جدولگذاری معابر را دفع و هدایت آب های سطحی در زمان بارندگی، کنترل سیلاب و ارتقای سطحی کیفی و ایمنی معابر شهر عنوان کرد.

مدیر شهرداری منطقه ۵ اهواز بیان داشت: با توجه به لزوم هدایت و مهار آب های سطحی در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده، عملیات جدولگذاری در سطح منطقه با سرعت و حجم گسترده تری ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.