مشاور وزیر خارجه کشورمان خطاب به جامعه جهانی خواستار پایان تحریم‌های غیرقانونی آمریکا جهت مقابله ایران با کرونا شد.

تحریم‌های غیرقانونی موجب محروم شدن ایران از منابع مالی برای مقابله با کرونا شده استبه گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهزاد صابری مشاور وزیر امورخارجه در صفحه توییتر خود نوشت: کشور‌های درگیر با کووید-۱۹، هریک در حال اختصاص میلیارد‌ها برای مقابله با شیوع این ویروس و اثرات اقتصادی و اجتماعی آن بر مردم هستند. تحریم‌های غیرقانونی و یک‌جانبه آمریکا و انفعال شرم آور دیگران در تبعیت از این تحریم‌ها، باعث محروم شدن ایران از منابع مالی مورد نیازش شده است، به این انفعال پایان دهید.

صابری همچنین در پیام خود با قرار دادن یک هشتگ افزود: تحریم‌های ایران را متوقف کنید.

وزیر امورخارجه و رئیس جمهور کشورمان نیز تاکید کرده اند که تحریم‌های آمریکا مانع از دسترسی ایران به منابع، تجهیزات و داروی مورد نیاز برای مقابله مناسب با ویروس کرونا در کشور شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۴:۵۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
بله واقعا، خودکرده را تدبیر نیست،
برجام از اول هم رو هوا بود،
نتیجه اعتماد به غرب شد فرجام نافرجام،
حالا باز مشتاق غربی ها باشید!!!!!!÷
Germany
امید
۱۴:۳۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
ایران بایستی افزایش و روند این بیماری را همراه با جانبختگان این بیماری مستند سازی کند. تا نسل هایی بعدی از امریکا ییها در خواست خسارت کند. امریکا با تحریم های غیر انسانی تمام زیر ساختارها ایران را در زمینه بهداشت نابود کرد و مستقیما مسئول مرگ هزاران تن ایرانی شد. هولوکاست به این عمل امریکا گفته می شود.
-
مهدی
۱۴:۰۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
لعنت خدا بر آمریکا و سازمان هایی که بیشرمانه از این تحریم ضد بشری حمایت می کنند و لعنت خدا بر محتکران و از خدا بی خبران و وطن فروشان بی شرم داخلی که آبروی نداشته ترامپ را با این کارها خریدند . خدایا خودت رحم کن به ملت و دولت ایران ، و وطن فروشان را نیست و نابود گردان چون اصلاح نشدند و نخواهند شد.مرگ بر خائنین به نظام و مملکت . بخدا اگرا دور ایران را حصار بکشیم و با هیچ کس رابطه نداشته باشیم و در عین حال دست کچ هم نداشته باشیم ایران گلستان می شود امان از دست دوزدان از خدا بی خبر.
آخرین اخبار