نیک‌اندیشان لارستان در یک کارگاه خیریه اقدام به تولید روزانه ۲ هزار ماسک و ۱۰۰ دست لباس ضدعفونی مخصوص کادر درمانی بیمارستان‌ها کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز جامعه به اقلام بهداشتی، کارگاه موسسه خیریه اشتغالزایی باب الحوائج وابسته به بنیاد نیک اندیشان هاشمی شهرستان لارستان اقدام به تولید روزانه ۲ هزار ماسک و ۱۰۰ دست لباس ضدعفونی مخصوص کادر درمانی بیمارستان‌ها کرده است.

جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان لارستان، در بازدید از موسسه خیریه اشتغالزایی باب الحوائج وابسته به بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان که این اقلام بهداشتی در کارگاه آن تولید می‌شود، گفت: این کارگاه به دلیل کمبود ماسک در شرایط کنونی، به سفارش دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی این شهرستان، در اقدامی خیرخواهانه خیران و افراد زیر پوشش، همگام با جامعه پزشکی کشور اقدام به تولید ماسک و گان سرهمی (لباس مخصوص کادر درمان بیمارستان) ضد ویروس با قیمت مصوب کرده است.

او، بیان کرد: در حال حاضر تولید روزانه این کارگاه، ۲ هزار ماسک و ۱۰۰ دست لباس ضدعفونی مخصوص کادر درمانی بیمارستان‌هاست، اما با توجه به نیاز فعلی مراکز درمانی، این ظرفیت در روز‌های آتی افزایش می‌یابد.

حسنی، تلاش این موسسه در شرایط کنونی را جهاد برای نجات جان انسان‌ها و معامله با خداوند دانست و تصریح کرد: این اقدام در نزد خداوند بسیار با ارزش است.

فرماندار ویژه شهرستان لارستان ادامه داد: موسسه خیریه اشتغالزایی باب الحوائج وابسته به بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان یکی از مراکز اشتغالزایی و کارآفرینی است که همه اقدامات آن با هدف توانمندسازی جامعه انجام می‌شود.

حسنی افزود: تا کنون این موسسه چندین کارگاه راه‌اندازی کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به کارگاه خیاطی با اشتغالزایی برای ۱۶ نفر اشاره کرد.

او، اضافه کرد: یکی از فعالیت‌های موثر برای آگاه‌سازی هر چه بیشتر مردم شهرستان لارستان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، تهیه طرح‌هایی مبنی بر ضرورت ماندن در خانه برای شکست ویروس کرونا و رعایت بهداشت فردی که ضامن سلامت جامعه است در دستور کار قرار گرفته که نکات آموزشی این طرح‌ها از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به جامعه انتقال می‌یابد.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار