استاندار زنجان گفت: تمهیدات لازم برای افزایش تخت‌های بیمارستانی اندیشیده و تاکنون یک هزار تخت در بیمارستان‌های استان آماده‌سازی شده است.

تمهیدات لازم برای افزایش تخت‌های بیمارستانی استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حقیقی استاندار زنجان در جلسه تامین تخت‌های بیمارستانی و نقاهتگاه‌ها، با قدردانی از تلاش‌های کادر درمانی و دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: اقدامات و تلاش‌های لازم برای ایجاد نقاهتگاه در استان انجام می‌شود و تا ۴۸ ساعت آینده تخت‌های مورد نیاز آماده شده به ۳ هزارو ۵۰۰ تخت می‌رسد.

استاندار زنجان از فرمانداران نیز خواست برای تجهیز هر چه سریعتر این نقاهتگاه‌ها در شهرستان‌ها اقدام لازم را انجام دهند.

حقیقی تاکید کرد: مدیران تا اعلام وضعیت سفید کرونا در استان بمانند.

نماینده عالی دولت در استان به تولید مواد ضد عفونی و اقلام بهداشتی در زنجان اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ هزار ماسک در استان توزیع می‌شود و مواد اولیه تولید ماسک به اندازه کافی تامین شده تا در اختیار تولید کنندگان قرار گیرد.

او یادآورشد: از روز دوشنبه روزانه ۲۰۰ هزار ماسک در استان تولید و در اختیار تعاونی داروسازان برای توزیع قرار می‌گیرد و امروز ۳ میلیون جفت دستکش در استان توزیع می‌شود.

استاندار زنجان تاکید کرد: همه در این روز‌ها در کنار دانشگاه علوم پزشکی هستیم و باید مطب‌ها و درمانگاه‌های خصوصی و همچنین واحد‌های تولید کننده اقلام بهداشتی در ایام نوروز بدون وقفه و تعطیلی فعالیت داشته باشند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.