تعطیلی آرایشگاه های زنانه و مردانه و طلافروشی ها در ملایر

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: صنوفی که نیاز اساسی مردم را عرضه نمی کنند تعطیل می شوند.

تعطیلی ارایشگاه های زنانه و مردانه و طلافروشی ها در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قدرت الله ولدی، فرماندار ویژه شهرستان ملایر در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس استان که به ریاست مهندس شاهرخی، استاندار همدان و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: آرایشگاه‌های مردانه، زنانه، طلا فروشان و روز بازار‌ها در سطح شهرستان تعطیل شده است.


معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر افزود: دستگاه‌های متولی در سطح شهرستان پای کار و کمیته‌های مختلف نیز فعال هستند.

او افزود: از ابتدای شروع بیماری تیم نظارت بر بیماری کرونا در ورودی شهر و به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و به طور مستمر نیز مورد بازدید قرار می‌گیرند.

ولدی گفت: از چهار روز گذشته در میادین استقلال، انقلاب و تعاون شهر ملایر خودرو‌هایی که خارج از شهرستان وارد ملایر می‌شوند مورد کنترل بیشتری قرار می‌گیرند و نیاز مبرم به دستگاه تب سنج  است که از طریق حوزه بهداشت و درمان تهیه و در اختیار همکاران قرار گیرد.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: بازدید‌های متعددی از نانوایی‌ها و واحد‌های ارائه خدمت به مردم توسط فرمانداری، دادستانی، نیروی انتظامی، اداره صمت و اتاق اصناف صورت می‌گیرد و همزمان در چندین نقطه شهرستان و با ورود خیرین و هماهنگی اداره صمت، ماسک و لباس‌های بیمارستانی را تولید و در اختیار شبکه بهداشت و درمان و صنعت، معدن و تجارت قرار می‌دهند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر افزود:گند زدایی و ضد عفونی معابر، اماکن عمومی و ادارات با همکاری شهرداری ها، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و دهیاران در حال انجام است و دهیاران با هماهنگی و مسئولیت بخشداران و شورا‌ها معابر روستا‌ها را همچنان گندزدایی و ضدعفونی می‌کنند.

ولدی یاد آور شد: اطلاع رسانی‌های مختلف از طریق فضای مجازی، نصب بنر و تلویزیون شهری در حال انجام است.

او با تشکر از از ائمه جمعه و جماعات، دادستانی، دادگستری، نیروی انتظامی، سپاه اداره اطلاعات، شبکه بهداشت و درمان، بسیجیان، اداره صمت، شهرداران و دهیاران گفت: درخواست دارم تا ماشین‌های که در اختیار نیرو‌های نظامی شهرستان است برای ضد عفونی و گندزدایی به کمک ستاد شهرستان بیایند تا بتوانیم سطح شهر را در دو یا سه نوبت در شبانه روز ضد عفونی کنیم.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: در بیمارستان‌های امام حسین (ع)، غرضی و مهر امکانات و بخش‌های لازم و ویژه در نظر گرفته شده است و ۱۰۰ میلیون تومان نیز اوقاف و امور خیریه ملایر در نظر گرفته است تا برخی از امکاناتی که مورد نیاز است تهیه و در اختیار متولیان امر قرار گیرد.

ولدی افزود: لازم است تا داروخانه‌ها مورد حمایت بیشتری قرار گیرند تا در زمینه دارو و لوازم بهداشت فردی مردم با مشکلی روبرو نشوند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.