مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی قصرشیرین گفت : سربازان این هنگ مرزی ماسک‌های یک بار مصرف ضد ویروس کرونا حاوی موادکربن با کمترین هزینه تولید می‌کنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرهنگ حجت الله کریمی مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی قصرشیرین گفت : سربازان تحصیلکرده دانشگاهی این هنگ مرزی، هم اکنون با کمترین امکانات، ماسک‌های یک بار مصرف ضد ویروس کرونا حاوی موادکربن با کمترین هزینه برای استفاده پرسنل و مرزبانان مبادی مرزی این شهرستان تولید می‌کنند.

او گفت : باتوجه به شیوع و سرایت ویروس کرونا به منظور مقابله با این بیماری، هنگ مرزی قصرشیرین نسبت به ضدعفونی کردن سطح پاسگاه های مرزی شهرستان و نوار مرز و ستاد فرماندهی اقدام کرده است.

او افزود: همچنین اقدامات پیشگیرانه لازم در راستای مقابله با بیماری ویروسی کرونا در هنگ مرزی انجام شده و آموزش های لازم به پرسنل این هنگ ارایه شده است.

مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی قصرشیرین با بیان اینکه مرزبانان همیشه بیدار قصرشیرین در کنار رسالت اصلی خود که پاسداری از مرزهای شهرستان است، علاوه بر تولید ماسک، برنامه تولید دستکش های یک بار مصرف نیز را در دست اقدام دارند.

 کریمی گفت: با همراهی و همدلی همه مردم و رعایت موازین بهداشت فردی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری و همچنین حضور در منزل می توانیم کرونا را شکست دهیم و این بحران را پشت سر بگذاریم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.