رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال استان اردبیل گفت: برگزاری منظم مسابقات فوتبال استان اولویت است و در این زمینه اهتمام ویژه وجود دارد.

بهروز فریور، رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: مسابقات فوتبال استان اردبیل در رده‌های سنی مختلف در استان برگزار و با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد که در این میان لیگ برتر فوتبال استان اردبیل نیز با حضور ۸ تیم در حال برگزاری است.

او افزود: مسابقات فوتبال رده سنی زیر ۱۴ سال استان اردبیل با حضور ۷ تیم برگزار و درپایان تیم ایرانیان مقام اول و تیم ذوب آهن مقام دوم را کسب کردند و مسابقات فوتبال زیر ۱۵ سال استان نیز با حضور ۵ تیم برگزار که در پایان تیم‌های ذوب آهن به مقام قهرمانی و ایرانیان به مقام دوم دست یافت.

رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: مسابقات فوتبال زیر ۱۶ سال استان اردبیل نیز با حضور ۶ تیم برگزار و با قهرمانی تیم آرتاویل جوان و نائب قهرمانی ذوب آهن به کار خود پایان داد.

فریور گفت: مسابقات فوتبال استان اردبیل زیر ۱۷ سال با حضور ۵ تیم برگزار شد که در پایان تیم سپاهان به مقام قهرمانی و آران پارس آباد به مقام دوم دست یافتند و مسابقات فوتبال زیر ۱۹سال استان با حضور ۶ تیم برگزار شد که در پایان تیم سپاهان اول و تیم شهرداری دوم شد.

او تصریح کرد: مسابقات فوتبال رده سنی امید هم باحضور ۴ تیم برگزار شد که در پایان تیم اکباتان اول و تیم سپاهان دوم شد و مسابقات فوتبال جام حذفی استان نیز با حضور ۱۰ تیم برگزار که ۲ تیم شهرداری بیله سوار و میعاد مغان به فینال این مسابقات راه یافته اند.

رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: مسابقات فوتبال پیشکسوتان با حضور ۷ تیم برگزار شد و تیم‌های محبوب اردبیل و تیم ستارگان کشت صنعت پارس آباد اول و دوم شدند و لیگ برتر فوتبال استان اردبیل نیز با حضور ۸ تیم در حال برگزاری است که تا هفته ششم برگزار شده است که تا هفته ششم شهرداری بیله سوار در رتبه اول و ساوالان یوردوم دوم و مشگین نوین در رده سوم قرار گرفته اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.