مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان از توزیع بیش از ۳۰۰ بسته کامل معیشتی به نیازمندان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدیان، مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،گفت:بیش از ۳۰۰ بسته کامل معیشتی به نیازمندان خبر داد.

او افزود:بیش از ۳۰۰ بسته کامل معیشتی شامل ضروریات و مایحتاج سفره زندگی افراد نیازمند در اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان تهیه شده که تا پایان هفته در میان خانواده‌های شناسایی شده در مراکز افق مستقر در امامزادگان و بقاع متبرکه استان توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان گفت: این بسته معیشتی به ارزش بیش از ۱۷۰ هزار تومان در قالب تأکیدات ویژه نماینده، ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه تهیه شده و به شکلی کاملا آبرومندانه در آستانه نوروز در اختیار خانواده‌های نیازمند بخصوص خانواده‌هایی که همجوار با بقاع زندگی می‌کنند، توزیع خواهد شد.

حجت اسلام مهدیان با بیان این که با توجه به شرایط خاص امسال و شیوع ویروس کرونا، مواد شوینده نیز در این بسته معیشتی در نظر گرفته شده است، گفت: امسال هیچ مراسمی در محل بقاع متبرکه و امامزادگان نخواهیم داشت.

او افزود:اعتبار لازم برای تهیه این بسته‌های معیشتی از محل خیرات مردم و درآمد حاصل از موقوفاتی که نیت واقف مرتبط با این بحث است، تأمین شده و تا پایان هفته این بسته‌ها توزیع خواهد شد.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان  با بیان اینکه اوقاف در راستای کاهش مشکلات معیشتی جامعه اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی در راستای طرح افق بین نیازمندان می‌کند، افزود: طرح افق با رویکرد جدید حجت‌الاسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه شاخص استان هرمزگان شکل گرفت

مهدیان افزود:در این راستا با هماهنگی مراکز افق و هیئت امنای امامزاده ها، بحث حمایت از نیازمندان پررنگ‌تر اجرا خواهد شد و بسته‌های حمایتی که شامل مواد غذایی و پوشاک است بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضامحمدقاسمی
۲۳:۳۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
موادغذایی کمک های کرونامعیشتی نیازمندیم