متخصص داندانپزشکی گفت: گروهی از دندانپزشکان اهواز با اهدای بیش از یک میلیارد ریال، لوازم ضروری برای نیرو‌های درمانی بیمارستان‌های اهواز و کارون خریداری کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید محسن حسینی گوشه متخصص داندانپزشکی گفت: گروهی از دندانپزشکان اهواز در حرکتی خداپسندانه با اهدای مبلغی بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، لوازم ضروری برای نیرو‌های درمانی بیمارستان‌های اهواز و کارون خریداری کردند.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، اکنون که کشور و استان ما در شرایطی قرار دارد که بدون همراهی و کنار هم بودن نمی‌توان به سلامت از این شرایط گذشت همه ما باید در کنار همدیگر به ویژه در کنار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی که شبانه روز در حال خدمات رسانی به مردم هستند باشیم.

حسینی اظهار داشت: با مبلغ تهیه شده ۸۱۴ بسته دستکش لاتکس، ۳۸۶ محلول ضدعفونی،۵۵۰ دست لباس حفاظت شخصی ویژه کادردرمان و ۱۳۵ بسته ماسک خریداری و پس از هماهنگی با ریاست و مدیر امور پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به بیمارستان‌های رازی، گلستان و ابوذر اهواز و بیمارستان سینا در شهرستان کارون اهدا شد.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

بر اساس این گزارش سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در روز ۲۵ اسفندماه اعلام کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به ۲۵۳ نفر رسید که ۳۳ نفر از آن‌ها فوت کردند.

در حال حاضر بیمارستان رازی اهواز به عنوان معین بیماران کرونا در نظر گرفته است و در صورت نیاز بیمارستان‌های دیگر به عنوان پشتیبان فعال می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.